• Tinga

Barnkarusellen 2

Hej alla barnkarusellsåkare!

Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!

Välkomna alla gamla och nya anhängare!

• Svar på tråden Barnkarusellen 2
  • nennesjuttioåtta

men hallå, ang BF-listan. Är det verkligen ingen som har BF efter september?!?!? Fy fasen vad illa. Jag får väl ta på mig lite av det... ÅÅÅÅÅÅÅHHHH!!!

Soon and very soon
    svinkoppor? Fyttirackarn, det lät inte så kul...

• nennesjuttioåtta

Men TÄNK om dagen kunde gå lite fortare (fast det är pinsamt vad lite jag kan skriva upp mina timmar på nu... ) så att man fick komma hem och kramas någon gång. Min man har skickat MMS nästan varje dag den här veckan på en blomma, tillsammans med en kärleksförklaring. I tisdags var det en smultronblomma, igår en liljekonvalj och idag eehhh en lila. Har är för söt! Vi är bästis och bundis!

• Lapinette

Nej, här blir inga barn gjorda. Känner mig så jäkla uppgiven idag. Inte blir det roligare för att magen värker och är svullen (jäkla, äckliga, fula tant!!!).

• Lapinette

Vad gulligt nenne, inga blommor men väl sms och samtal varje dag från Tel Aviv. Börjar sakna honom och ser fram emot sällskap igen till helgen (han kommer fredag natt)!

• Frejis

Tinga - Vilket rörande inlägg och vad små och söta Piff och Puff är. Tycker att ni har valt väldigt fina namn som passar tvillingar

Lappis - jaha, så du har fått besök av tanten igen? Kommer det att bli FET i den här cykeln?

He he komma hem och kramas lite... maken är för tillfället den person som lyckas få mig att bli upprörd på nolltid *sprayens fel* så att jag har lust att slå till honom med en stekpanna så fort jag ser honom. Får väl hoppas att han överlever fram till nästa onsdag (nästa koll).

Undrar när vi får lite sommarväder igen, så trist och kallt det har blivit. Och jag känner mig helt seg efter en tur till Södertälje igår (gick upp före fem) och till Arlanda idag (gick upp vid halvsex). zzzzzzzZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzz

• Lapinette

Frejis - japp, kaninens första FET blir det om ca 3 veckor (min cykel är ju så jäkla lång just nu så jag räknar med FET i vecka 23).

• nennesjuttioåtta

faaaaan Lapinette! Jag önskar att jag kunde trösta dig på något vis, men jag vet ju hur det är. Det spelar ingen roll att få höra käcka tillrop att det nog blir er tur för det känns ju inte så. på långa vägar... *suckar* ÅÅÅAAAHH! Jag önskar så att man kunde veta så att man kunde slappna av och ta det som det kommer. Hur som helst, jag önskar för din skull att det går snabbt fram till FET och att vi inte behöver sitta här ledsna längre.

Var är Telisflickan, förresten?!??! Var det inte länge sen hon syntes till?

Freijis! Ta're lugnt med stekpannan! Vad utsöndrar karln för feromoner som du inte tål egentligen? Låter ju farligt! Rör han sig obehindrat på stan också eller har han märkt av fler som vill ge 'an en smocka? Det kanske inte alls är dig (och dina hormoner) det är fel på, menar jag. och släng penseéerna åt helvete så att värmen kommer tillbaka!

• nennesjuttioåtta

lappis, rättelse, jag menar så klart att det känns inte på långa vägar att det kommer att funka för en själv. Inte er. Sorry om det kunde missuppfattats!

• Lapinette

nenne - inga missuppfattningar här inte! Ibland tror jag faktiskt att det en dag, helst plötsligt, så där plopp, så händer det! Men ibland känner jag att livet måste gå vidare, orkar liksom inte tänka och bry mig som jag nu har gjort i snart 2 år!!!

Telis - henne såg jag faktiskt i måndags!

• nennesjuttioåtta

ja, jag har inte ens ont i tuttarna så här är inte hoppet särskilt högt (1,53 m ö h kanske)

Svar på tråden Barnkarusellen 2