• Tinga

Barnkarusellen 2

Hej alla barnkarusellsåkare!

Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!

Välkomna alla gamla och nya anhängare!

• Svar på tråden Barnkarusellen 2
  • Lapinette

Shit, har lust att lägga huvudet mot tangentbordet och sova...zzzzZZZZZZZZzzz. Man är ingen ungdom längre (och orkar festa hela nätterna). Ska även träna ett hårt danspass ikväll innan jag knatar hem till mitt kök som ser ut som ett bombnedslag. Tänk om man hade en liten tomte hemma som diskade undan allt efter fester? Tur att vi åtminstone har diskmaskin men hann bara köra en vända igår...resten + alla dricksglas (det bidde 4 var) står så fint på diskbänken.

Nåja, nu var det ju att svara på lite frågor:

nenne - FET blir 3 dagar efter omslag på ÄL-stickan. Kan inte ge ett specifikt datum eftersom jag inte ens har fått min mens än men jag räknade med månadskiftet maj/juni...nu ser det nog mer ut som om det blir i början på juni.

Nattson - japp de tinar upp ett ägg och har sedan koll på om det fortsätter växa. Om det inte växer så plockar man snabbt fram ett nytt (obs - jag tror det är så det funkar, vissa kliniker tar ut fler ägg i stöten).

BS - de flesta har sommarstängt och CvL har stängt hela juli och någon vecka in i augusti.

• Lapinette

Zozo - välkommen tillbaka! Du får ge en liten resumé i restråden så vi får höra hur du haft det och vad du kan rekommendera oss andra ressugna. Jag hoppas på att återvända till Barcelona i februari igen.

• Nattson

ah Lappis då är jag med i hur det funkar!

Zozo, hoppas att ul går bra och att ni får reda på vad det är om ni vill alltså...

• nennesjuttioåtta

åååh vad less jag är!

AM
    hahah skrev ihop en liten text på 500 tecken efter ditt inspirerande inlägg. Men vad gör jag med den sen? Vem vill läsa nåt sånt dravvel?

Zozo
    ok, har ingen koll på vad som är högt och lågt. Har själv relativt lågt så jag är mest yr ibland när jag reser mig fort t ex. Men eftersom hon blev sjukskriven direkt så lät det ju allvarligt. Men det känns ju skönt att det inte var helt åt skogen iaf.
    Barcelona!! AAAAAh... Hoppas att ni haft det bra!

• fru AM

Nenne: Inboxa den till mig... Du kan få vara gästskribent på min blogg om du vill!?

• nennesjuttioåtta

nja, jag vet inte om jag vågar

• nennesjuttioåtta

*gulp* ok, nu är det gjort. :-s

• fru AM
    Lapinette skrev 2008-05-14 11:51:19 följande:
    Själva firar vi 2-årig bröllopsdag på tisdag (min födelsedag på måndag). Har ni några tips? I fjol var vi i Köpenhamn och åt kungligt. I år blir vi stan och har inte en aning om vad vi ska hitta på.
    Restaurang GQ - fast först tycker jag ni ska lyxa med en eftermiddag på, tro det eller ej, Sturebadet. Exklusiv SPA-massage. Kan det vara något?

Har aldrig varit lenare i huden än nu - tog en 50 minuters Fuktighetskur. Till och med håret är snyggt efter ångbastu och aromarum och jag vet ite allt. Somnade en stund på britsen också.

Ha en trevlig kväll, tjejer - nu ska jag ut i köket och laga nyttig middag (tomatsås med fisk, ingefära, vitlök osv + ris)
  • Sweetstreet63

Å tittar in för att se om Nenne fick huset. Men vad f-n!!!!! vad är det för kärringar som budar som galningar!!!??!! :- [

jaja Nenne, jag håller ialafall fortfarande tumarna för att den andra tanten har dragit så långt bort att hon är vilsen och inte hittar tillbaka till dig! På lääääänge.

Kram!

• nennesjuttioåtta

fru AM skrev 2008-05-14 17:02:27 följande:

Du kan få vara gästskribent på min blogg om du vill!?
    heheh var försiktig med vad du säger, vill du alldeles dra ner din blogg i träsket? Jag ska nog öva lite först. Har inte skrivit sen gymnasiet, tror jag.
Svar på tråden Barnkarusellen 2