Barnkarusellen 2
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Izzie,
vet inte men har hört att restaurangen på Oaxen ska vara superbra! Den ligger ju på en ö så det kan vara ngt krångligare att ta sig dit kasnke? men vad jag ahr förstått ska maten vara super och miljön där ute är väl superfin om det är nu under vår eller sommaren som dina föräldrar ska firas?
Har dock ignen koll på kostnaden. Du får nog googla det...
Nenne!!!
you go girl!!!!!!
*Studsar uipp och ner (med magen som en superstor studsboll....) och viftar med pompomsen!!!*
AM
ÅÅÅh vad skönt det lät! Nu blev jag helt såsig själv... MMmmm massageeee...
Oj nu msåte jag tillbaks till labbänken igen.
Sorry girls!
Vill bara hinna skicka en Stor kram till
Frejis, Lappis och Cicci också!!!!!!!!
Ja till alla er andra också förstås!
Men Lappis för att jag hoppas att din baksmälla är ngt annat, Frejis för att du ska få lite jävlar-anamma-energi trots den knasiga nedregleringen och till Cicci för att jag itne sett dig på hur lnge som ehlst och för att du har det jobbigt med din farmor just nu.
Och Zozo,
shit vad spännande att ni sanrt kan få veta mer exakt BF samt om det är en tjej eller kille!!!!!
Å såg Nennes inlägg om NY!!
Du VÅGAR bara INTE avboka den nu!!!!
JAG vill ju TRÄFFA DIG för BÖVELEN!!!!!!!!!!!
*sätter anramarn i sidorna och stirrar stint*
hahaha Sweetie, självklart kommer vi och hälsar på dig i höst!!!
AM - det var inte så länge sen vi hade massage och anstiktbehandling - i Kina - så det känns lite nära inpå. Det blir nog en middag någonstans... vet bara inte vart och maken är ju borta t o m fredag natt så vi lär nog inte boka något innan helgen.
Izzie - jag tänkte på Sturebadet som ett tips till Izzie eller kanske en konsertbiljett. Fast det blir ju svårare att få till på själva årsdagen utan är mer en gåva som man ger dem som de kan utnyttja senare. En annan sak som vi gav bort till min mamma + sambo i fjol, en övernattning på Utö Värdhus. Blev väldigt uppskattat.
Nenne: jo mitt tryck ÄR högt! Men huruvida du blir sjukskriven eller inte beror vâl delvis pa vad du har för utgangsvärde och om det är stressberoende eller inte. Mitt är uppenbarligen lika högt när jag ligger med benen i vädret (Aja Nenne, inga hallucinationer nu... och VILAR menar jag!) som när jag jobbar sa da kan jag ju lika gärna jobba.
Tinga - Huvaligen och GRATTIS! Hoppas att allt är väl. (Sena zozo har precis läst ikapp!)