• Tinga

Barnkarusellen 2

Hej alla barnkarusellsåkare!

Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!

Välkomna alla gamla och nya anhängare!

• Svar på tråden Barnkarusellen 2
  • nennesjuttioåtta

Lappis & Frejis
    *tar mod till mig* Våga vinn!!!! Självklart är det jag som startar plussvågen, redan nästa vecka! Om jag falerar, vem tar upp flaggan efter mig?

• Frejis

Fem månader sedan, är vi så hopplösa? *gulp*

En riktig citronvagina, det är vad jag är

• Lapinette

Absolut upp till kaninkamp!!! Vi vill ha massor av kärlek, gos och morötter!!! Få springa på gräsmatta och bli kliade bakom örat.

• Lapinette

Japp, vi är verkligen hopplösa!!! Jag pendlar mellan "fan, så klart det kommer att gå en vacker dag" till "näh, det kommer aldrig bli något, ge upp!".

• Frejis

Kämpar vi för kaniners rättigheter nu? Han tar ju redan nu upp en nästan hel kvadratmeter av vår dyrbara innerstadslägenhet och får gå ut i en ljusblå koppel med en lite bjällra *försöker försvara mig och surfar febrilt för att hitta kaninbugabooer*

• nennesjuttioåtta

aah var det DU som hade citronvagina! Har för mig att det var Lappis men hon hade ju som ett hjärta!

• nennesjuttioåtta

Frejis
    ja, men är det stuckatur och 3 meter i takhöjd så faller ni under paragraf 9 och då är Bugaboo inte ett krav.

• Frejis

Lappis har myntat uttrycket citronvagina på samma sätt som Cicci har kommit på pappersmuffandet. Det var länge sedan vi behövde göra det

Japp, det är paragraf 9 st 1 & 2 som gäller här, men vi följer också anvisningarna för det goda kaninlivet i storstäder. Och där har de bland annat Bugaboo som krav.

• nennesjuttioåtta

Lappis
    ja, men då får ju "alla andra" rätt - tänk inte på det så mycket, ta en paus från verkstan så ordnar det sig, adoptera för då blir ni garanterat gravida direkt, jag känner MINST 4 st och .....

Nej, aldrig ge upp så att de får vatten på sin kvarn! Här ska det fokuseras!!!! BIM om 92 timmar och 31 minuter!!!!!

• nennesjuttioåtta

Frejis
    ja just det, ni har ju även avgasaspekten att beakta (§17, tredje stycket) så det är väl bara att lätta på lädret och införskaffa denna Bugaboo. Tänkte inte på det.

Svar på tråden Barnkarusellen 2