Barnkarusellen 2
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Frejis, hahah vågar du spraya mer nu - det kanske går fortare än du tänkt till cerise outfit och matchande bugaboo?
Lapinette,
letade just i gamla trådar för att hitta vad jag skrivit om barnalbyl/trombyl men har för mig att det var prcis efter ÄL man började. Vaggisar började man också med då, men sen fick jag när jag väl plussat öka till en på morgonen och en på kvällen.
Återkommer om jag hittar mer.
Tror jag kör igång samma kväll som återföring. Så gör jag med vaggisarna i normala fall så varför inte ta en halv albyl samtidigt. Ska kanske kolla om jag har recpet kvar på vaggisarna.
Låter klokt Lapinette. Hittade just i den gamla tråden att jag fått olika råd angående när man skulle börja med progesteronet, men jag följde det de sagt på Sophia att börja vid ÄL.
Fast hur ofta tänkte du ta barnalbylen? Jag tog en halv två gången i veckan.
Nenne, har kollat in AMs blogg, bra skrivet!
September - en halv två gånger i veckan...attans vad bra att du sa det. Jag trodde man skulle ta en varje dag.
Vad bra att du fick koll på detta med barnalbylen! Sen finns det säkert lika många olika råd som läkare...
Och nu har jag drömt och läst i gamla trådar. Tydligen började jag denna gång med vaggisarna först när jag plussade. Men det lär nog vara bra att börja redan vid ÄL, det gjorde jag gången innan, Då fick jag dock ingen blödninge. förrän jag slutade med dem så då var man tvungen att testa för att veta att det var BOM.
Jag hittade också Muggles förlossningsberättelse, kul att läsa om nu när det närmar sig!!
September - jag får min mens ändå, trots två vaggisar per dag har den alltid t o m kommit tidigare efter en IVF.
Så vaggisar har jag testat förut i samband med IVF men barnalbylen blir ju ny för mig.