Barnkarusellen 2
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Godmorgon!!!!
Nu är vi hemma i Skåne igen efter en helg i Götet...
TACK Muggles, Muggles make och Cicci för en trevlig lunch/fika i lördags!!!!! Det var verkligen kul att träffas.
Och även kul att få träffa goa Moa och tuffa Victor!
För maken hade det gått mycket bra fast han hade tränat så dåligt. Kom i mål på 1 h och 53 min och så snabb har han aldrig varit.
Igår blev det Femman och Freeport innan vi begav oss hem igen och lyckades göra en del bra fynd, bla ett par nya joggingskor så nu ska jag börja ut och gå igen ordentligt.
Tinga
Skönt att det har varit en del bra dagar nu, det kan man verkligen behöva!!!
Lappis
Grattis på födelsedagen och bröllopsdagen!
Nenne
Ska alldeles strax ta och läsa ditt inlägg i AMs blogg.
Ja, det där med andra barnet är så sant....
När jag tex nattar Max eller hjälper honom med något annat får faktiskt Malte vänta tills jag är klar hur mycket han än skriker. Det tåler dem faktiskt.
Grattis Lappis på din stora dag,hoppas att du få någon fin present och något fint minne ifrån denna dag
Jag håller med det Muggles skev,min man är 15 år äldre och det var faktiskt han som ville vänta med att skaffa barn..och man ska väl skaffa barn när man själv vill och är redo,inte för att man ska "skaffa" barn???
Grattis Lapinette!
Ibland kan även sådana i gunden positiva dagar gör att känslorna för sådant som är mindre bra, kanske var det det som hände i helgen. Hormonerna är ju inte alltid så snälla vid tant heller...
Hoppas ni firar bröllopsdagen riktigt ordentligt imorgon!
Kan man få tips på TV-serier som är värda att köpa på DVD? Vi har frossat i Greys här, men det börjar kännas som att de tar slut innan det händer något.
Jag har letat en efter den här australiensiska serien vi pratade om för något halvår sedan (The secret life of us), men den verkar inte finnas på DVD tyvärr.
September - Kalla fötter ! Love it och t o m maken tyckte om den. Sen har ju vi samtliga säsonger av 24.
Ja! Den har jag ju hört om! Ska kollas upp!
24 har vi faktiskt sett alla, och den första finns hemma så den tänkte vi ha som back-up. Fast de kanske tål att ses om allihop!
Hittade faktiskt en box av cold feet med säsong 1-5 för 595 kr. Känns som ett ok pris för ganska mycket!
Tack Lapinette!
September, du är här fortfarande ser jag!
Lapinette, grattis, grattis, trevlig vecka med flera händelser att fira på en gång.
Vi är hemma från Öland men så kallt som det är här kunde vi lika gärna stannat lite till!
Iris gillar kor! Varje eftermiddag på Öland gick vi iväg och pratade med korna i hagen och hon tyckte det var jättekul. Måste hitta kor här med att åka och titta på.
September - du lär både gråta och skratta mycket när du ser den!!!
Nu ska jag springa iväg och bli av med allt grått (klippa håret)!