Barnkarusellen 2
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Tänkte just säga Kalla fötter men Lappis hann före. Dessutom älskar jag "Love my way" (www.jbhifionline.com.au/dvds/id/930487), flera av skådisarna som är med i Secret life of us är med i denna också men det är en helt annan historia. Har gått flera säsonger på svt tills ganska nyligen. Seinfeld, Sex in the city.
Är det ngn som vet vad man har brist på när man får kass hår- och nagelkvalitet? Mitt hår har blivit så himla risigt och naglarna bara går sönder (under grav var håret så himla tjockt och välmående och naglarna stenhårda). Är det B vitamin?
Tack för bra tips! Nu känns det som jag har lite uppslag och med lite tur kommer Kalla Fötter i min brevlåda imorgon! Ser fram emot att både skratta och gråta!
Dagens I-landsproblem det här med behöva hjälp för att fördriva tiden, jag vet...
Ser också fram emot att få färga bort en hel del grått hår, jag har inte vågat under graviditeten, men maken sade lite fint häromdagen att det kanske kunde vara dags snart...
Jag tror att det är något av B-vitaminen. Det verkar man förbrukar när man stressar och troligen då också när man sover dåligt/oregelbundet med småbarn?
Öljästtabletter åt jag någon gång för att få ordning på naglar och hår, det är vitamin B-5 tror jag.
Berocca är annars ett gammalt bra Cicci-tips, ger en intensivkur av det, mesta inklusive B!
MSW: jag har just insett att jag glömt ladda upp ditt kort i galleriet - SORRY! Inte meningen... Hade mkt omkring mig i förra veckan och kortet blev bara liggande i min mejl... Nu har du tillgång också.
Aha, öljästtabletter! Är det det man har dem till?! Har hört talas om sådana. Låter inget vidare gott...
Tack för tips.
Är det förresten någon som när ni var gravida känt som en brännande sveda under huden magen? När jag böjer mig framåt eller lyfter något svider det ganska rejält. Jag har surfat lite och läst och muskelbristningar i magmuskeln, låter inte jättekul.
Ska ringa BM såklart när de har telefontid.
hej och G R A T T I S Lapinette!
inga spår här än...
Tummarna hålls hårt Nenne! Jag tror ju dessutom på att du plussar innan jag får åka in, så nu börjar det dra ihop sig tycler jag