• Tinga

Barnkarusellen 2

Hej alla barnkarusellsåkare!

Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!

Välkomna alla gamla och nya anhängare!

• Svar på tråden Barnkarusellen 2
  • nennesjuttioåtta

ok, då är det bäst att jag testar snart så att jag inte håller dig här alltför länge..:?!?!

• nennesjuttioåtta

fast jag och maken har kommit överens att jag inte ska testa förrän han kommer hem (ifall att hon inte dykt upp tidigare) och det är ju på torsdag. Så åk in du och föd i lugn och ro, tids nog får du veta.

• nennesjuttioåtta

fast jag känner mig konstig i tjejmagen. Så antingen är hon på väg eller också inte. *trumvirvel*

• start september

Fast BF är på torsdag och jag tror faktiskt att det går över tiden numera, så det lugnt Klart du ska vänta på maken. Men jag lovar är det dags för oss så åker jag in och håller tummarna därifrån

• start september

Jag tror ju självklart på det är något helt annat än tant!!!

Slår fler trumvirvlar och vankar upp i köket för att laga lunch...

• nennesjuttioåtta

hahaha, snälla september, kan du inte vänta på mitt inlägg då på torsdag/fredag oavsett värkarnas intensitet, maken varvar bilen utanför:
    "?VÄNTA!! *puuhpuhhh* Måste kolla Nenne först!!!"

• Nattson

September, har inte kännt någon brännande sveda. Har till o från en pirrande känsla men det är oftast i samband med att Mini drar en hand eller fot mot insidan.

Nenne my fingers are crossed!

• Lapinette

nenne - spännande!!! Håller tummarna för årets första plus!

• nennesjuttioåtta

Nattson
    hehehe Killas h*n?

• nennesjuttioåtta

Lappis
    shit, vilken press! Årets första?!?!? ja, det blir det ju. Eller?

Jo, du vet ju hur det är. Jag inbillar mig säkert bara. Vågar inte testa heller, och gör jag det så kommer mensen 4 minuter senare.

Svar på tråden Barnkarusellen 2