Barnkarusellen 2
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Tack för alla lycka till (om man nu får tacka??) - än så länge är jag inte på väg in och det lär väl statistiskt dröja.
Och så tror jag att Nenne plussar innan jag får åka in! Så minst 92 timmar tror jag att jag har hemma till...
A.M, tänkte på att låta bli att tvätta håret, men kom fram till att jag nog till slut blir på rätt kass humör av det.
Angående tidiga MF, jag är ju testoman så jag lyckades ju fånga pluss som sedan försvann. För mig var det skönt att veta, men det är såklart olika.
Men vaggisar och barnalbyl tror jag stenhårt på!
*Smyger in en snabbis*
När jag var i NYC för några år sen & traskade runt i Central Park såg vi en väldigt lustig, stoooor & blåhårig amerikanska i cerise kläder med en matchande sulky/paraplyvagn. Fast när vi kom närmare var det ingen vanlig sulky utan det fanns dessutom ett cerist galler framför där bebisen sitter liksom. Inne i vagnen satt tantens lilla älskling, dvs en liten hund. Ngt för Frejis kanin?! Fast du kanske kan skippa tantens outfit...
september - är du här än?
September ... attans vad nära det är!!! Iiiii!!! Spännande!
Jag har säkert frågat förut men har minne som en gammal tant (vilket jag ju också är). När började du med trombylen, precis vid ÄL?
nenne, du är bäst! Har varit inne & läst ditt gästinlägg på AM's blogg!
Nenne!!! Nu har jag läst på A.Ms blogg. Du måste skriva mer!!!
Ahhhh blåhårig Frejis i Vasaparken med rosa outfit och ninen i sulky!!!! Sorry, om jag då inte hälsar på dig Frejis .
Vaggisarna tar jag normalt vid varje IVF från det att jag har fått tillbaka ägget. Uppsala brukar ordniera två per dag men jag har bara 7 kvar (från mina IVF försök) så jag tänkte ta en per kväll i en vecka. Bättre det än att de ligger här och skräpar.
Vart hittar jag bloggen?
September, är du fortfarande här, nåja, nu ska du inte behöva vänta så mycket längre hoppas vi, återigen lycka till!
AM, usch, sover Livia dåligt nu, vi som går och tänker att när Iris börjar på dagis, DÅ, då kommer hon att vara så trött att hon äntligen kommer att sova på nätterna... Som det är nu är det ju helt hopplöst. Vad ingår i 18-månaders kontrollen? Rita ett streck har jag för mig att du sagt? Vad händer vid 12 månader, dit är det bara ett par veckor för oss nu? Vi tänker i alla fall ta det där vaccinet, vågar inte låta bli vi heller.
Fästing-vaccinet kan man numera ta från ett års ålder, det ska vi nog göra eftersom vi ska till högriskområdet Åland i sommar.
Piggis, jag fortsätter nog med den här lagom sportiga stilen. Fast vem vet vad som händer om några år...
AM, vad har du för webadress till bloggen?
Dags för eftermiddagsfika med en arbetskompis!