Barnkarusellen 2
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Nenne, japp här är det idogt miljöarbete och antidiskriminering av kaniner som gäller
Räknar febrilt... banne mig det är ju BIM snart! JAG håller tummarna! Det blir plustsunami i tråden, det har jag på känn!
Ska förtydliga det hela: citronvaginagumma står egentligen för surfittkärring och var något som kom upp i något gammalt program med typ Robert Gustavsson.
BIM för nennelainen om typ 3-4 dagar då??!!! Räknar jag rätt?
Själv lär jag har BOM/BIM om 5 veckor för jäkla lång är min cykel numera. Blöder som en gnu gör jag också så då kommer tankarna till...tidigt missfall? Men sånt vet jag ju inte eftersom jag aldrig testar. Fast å andra sidan usch för att först få ett svagt plus och sen någon dag senare ett minus. Näh, jag kör med strutstekniken... bättre att inget veta.
håller med Lappis, tror att jag åtminstone haft 2 tidiga missfall sen november, men eftersom ajg inte testat så... Men det känns som sagt bra att inte ha vetat innan att det var plus. Därför törs jag inte testa före BIM heller. Fy fasiken. Tisdag nästa vecka, är det som gäller. Om JAG räknat rätt.
PLUS-TSUNAMI-varning utfärdas! Lappis, det kanske är bättre att jag avvaktar den här cykeln så att jag hinner ikapp din FET...? Så att det inte blir så utdraget och trökigt!
Jag har haft något som med all sannolikhet var ett tidigt missfall - och det blödde lite mer än vanligt men utmärkande var att jag hade som tydliga "värkar". Och klumpar. Usch. Hursomhelst Lappis - det är som du säger - bättre att inte veta ibland.
Det är alltså FET nästa gång? Håller tummarna för att det går vägen! Kram!
ja, jag tänkte mest på den helvetiska mensvärken som var som i skov och inte konstant som den brukar. Och klumpar. IIIiiuuhhh!
AM vilken egokick jag fått idag! Tack!
Plussa på du bara nenne, tänk inte på oss andra.
Japp, FET om en så där 3 veckor. Tänkte då också fuska och ta en vaggis varje kväll i en veckas tid samt en halv barnalbyl. Kan liksom inte låta bli och försöka "hjälpa" till lite grann.
Bra, Lappis! Hjälp till så mycket du bara kan. Barnalbylen låter fiffig. Vaggisarna tar du efteråt för att ge extra hormonskjuts?