Barnkarusellen 2
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Problemet är att jag inte vet om jag fick upp allt, tror inte det och det tror inte läkarna heller, eftersom jag var fastande. Har googlat om detta nu... fy fan säger jag bara, inte blir man klokare...
Förhoppningsvis fick jag upp en del av skiten iaf, eftersom många har börjat störtblöda 1 h efter att de har tagit dem, fast många har tagit dem vaginalt och inte oralt som jag gjorde....
Ja ja, sitter här med lite mensvärk, så vi får se om jag får en mindre angenäm vistelse i le france
Å Cicci!!
Jag lider verkligen med dig! Det finns liksom inga ord.
*kramar om länge*
Cicci, stora kramar!!! Tänker på dig!
Izzie, Piggelin jag har pratat mycket om förlossningen, nu senast idag med min bästa kompis. Det blir lättare och lättare för varje gång men känslan av stort obehag finns fortfarande i kroppen. Så än så länge vill jag inte ha fler barn. Alla säger att man glömmer och visst det kanske man gör, men vi får se. Nu ska jag njuta av det jag har och inte tänka på om vi ska ha fler barn.
Lappis, vilken landning! När vi flög ballong så välte korgen vid landningen och jag fick de två andra som stod i samma bås över mig. Det var väl sådär, men själva flygningen var jätte häftig!
Skickar massor av kramar till Cicci!!!!!!!
Finner inga ord och vet inte vad jag ska skriva.
Usch vilket situation.....
Jag tyckte att det var nog så jobbigt att ta de tabletterna jag tog vid mitt mf (antar att det var samma tabletter), men i mitt fall var ju bebben redan död. Jobbigt hur som helst...
Nattson
Kan säga att jag inte var så sugen på fler barn efter Max förlossning på 9 h, men när Malte kom efter drygt 3 år kändes det bra igen att föda. Gjorde lika ont men nu visste jag ju vad som skulle hända och var mer förberedd, dessutom gick det snabbare med Malte än med Max.
Skönt att du har kunnat prata om det hela och börjat bearbeta förlossningen. Det hjälper.
I-landsproblem
Idag var Max och badade i havet med mormor och morfar. Det hade gått jättebra och han älskade det.
Nu till problemet....
Nu ska det bli bra väder fram till söndag iaf här nere i Skåne och mina föräldrar ska bege sig till stranden varje dag. De tycker att jag ska följa med på fredag med barnen för att Max ska få bada och visa vad han kan. Men själv är jag inte så sugen pga Malte.
Malte kommer inte att vilja sitta i vagnen och är han på en handduk i sanden kommer han att rulla ifrån den. Sen behöver han dessutom ha lunch och där vi brukar vara finns ingenstans att värma maten. Sen gillar han inte värmen och jag tycker att det är bekvämare att vara hemma och vi har en pool till Max här hemma så han kan bada här.
Har nu dåligt samvete för Max eftersom jag vet att han gärna vill åka till stranden, men jag känner inte för det nu när Malte är så liten.
Vad ska man göra??????
Litet problem kanske, men för mig ger det just nu ett dåligt samvete.....
Cicci, vännen, usch, jag började också gråta när jag läste vad du gått igenom, det var inte en utgång jag haft i tankarna och jag har tänkt på dig mycket. Hoppas att du får sova lite i natt och få lite ro även om den är tillfällig. Jag håller tummarna för dig, det vet du. Ser du till att ta reda på i förväg var du snabbt kan få läkarhjälp om du skulle få en akutblödning i Frankrike innan ni åker också så har du gjort allt du kan nu.
BS, jag tror hotellet har kontakt med sjukhus, får jag MF nu och det inte störtblöder så behövde jag inte åka in.
Just nu hoppas jag ju inte att jag får det och jag vill ju ha barnet, det mest oroande för mig är faktiskt fosterskador som finns med i bilden som en risk, livrädd för dem och för hur jag ska fixa vara gravid med ångest över att jag kan ha förorsakat mitt barn skador.
Cicci: *stora kramar*
MrsB: Kan ni inte åka med en stund? Åka hem lagom till lunchen typ.. Eller är det så långt till havet att det är en heldags utflykt?
Vilken tumult Cissi! Vet inte vad jag ska säga som kan göra att du mår bättre, vet inget om hur kroppen eller piller fungerar men hoppas du lyckades få upp allt. KRAM
Cicci, försök njuta av semestern så gott du kan och jag tänker på dig!