• Tinga

Barnkarusellen 2

Hej alla barnkarusellsåkare!

Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!

Välkomna alla gamla och nya anhängare!

• Svar på tråden Barnkarusellen 2
  • nennesjuttioåtta

nej, nu måste jag putsa kängorna, sen ska vi åka norrut för att till kvällen äta på Axmar Brygga - något positivt i alla fall som händer! WEEEEH!!! (Om ni ska till Furuvik i sommar så har de en systerkrog där som har samma meny som Axmar, grymt gott - mest fisk - så det rekommenderas) 90 minuter från Stockholm!

• MSW

Cicci: Oavsett vad beslutet blev så hoppas jag att mår så bra du kan! *kramar*

Sweet: Vet inte om jag har kommenterat namnvalet av karamellen eller inte, men tycker att det är super fint.. Ett av namnen vi funderar på också..

Bs: Skönt att det verkar gå åt rätt håll med pappa.. Håller tummarna att det fortsätter så!!

Här är energin låååååg... Har inte gjort någonting ännu (om det inte räknas att första sova en timme i soffan och sedan ligga och göra ingenting i soffan ytterligare en timme...)klädde på mig nu lagom till lunch.. Förhoppningsvis hjälpte väl tuppluren lite... Så jag får något gjort idag..

• MSW

Nenne: Hoppas, hoppas att tanten inte dyker upp!! Men annars låter det bra att du tar tag i att ringa till doktorn! Hoppas kvällen blir lyckad!

• BrudSommar2006

Ingen Cicci ännu? Jag hoppas så att du mår bra och att allt går bra för er!

• sweetstreet

Nenne!
    Har sett mailet.
    Har inte hunnit svara än. men det kommer!

• sweetstreet

Nenne!
    Har sett mailet.
    Har inte hunnit svara än. men det kommer!

• sweetstreet

Ska alldeles strax iväg på tu man hand med maken! Första gången ute sedan vi fick Lill-Skruttan! Ska bli såååå kul!!!!
    Det är vår 2-åriga bröllopsdag idag så jag ahr bokat bord på en bra restaurang. Tyvärr var det fullbokat på den jag först ville Spice Market, så nu blir det en köttrestaurang istället. Supergott kött har de där!!!!!!

Och jag har just lämnat Lill-Karamellen till barnvakterna. Våra vänner som bor i samma hus här vilket gör det otroligt smidigt. Tog hissen upp med bebben i barnvagnen och lite extra mjlök, flaskor samt blöjor.
    Å flera timmar för oss själva utan att tänka på matning eller blöjbyten! Känns superlyxigt!!
    Bara äta och dricka gott! mmmmmm...

• Lapinette

Sweetstreet - härligt med bröllopsmiddag med maken. Hoppas ni hade det supermysigt!

Själv flög jag luftballong igår vilket slutade med ett fotbad på Tynningö. Vi hittade nämligen ingestans att gå ned, planen var Lidingö men där gled vi över, tätt över hustaken. Sedan Gustavsberg men attans vad mycket skog det är där(tog några talltoppar med oss på vägen), inga fina fält att landa på så tillslut blev det en krislandning på taket på ett båthus och tjong ned i vattenbrynet. Tur i oturen så fick vi åka med färjan över (trots att den hade slutat gå) så vi kom till fastlandet och slutligen var vi hemma igen vid midnatt.

• Mrs  B

Lappis
    Låter lite dramatiskt med er färd......
    Var ni nöjda annars med ballongflygningen????

Här i vår stad kan man också flyga runt i ballong men tycker att priset känns sådär.

Här är det mulet och det kommer nog regn när som helst.

Max har åkt till stranden på östkusten med mina föräldrar och jag tyckte att de var tokiga som åkte idag när det skulle vara sådär med vädret och inte imorgon när det ska bli riktigt varmt. Men så fick jag precis ett MMS av pappa och Max står i vattnet och SOLEN SKINER....
    Kul för dem iaf, men det kanske blir bättre här också framåt dagen.

Sweet
    Grattis på bröllopsdagen!!!!!
    Och hoppas kvällen blev lyckad för både er och barnvakterna.
    Så lyxigt att få smita iväg en stund.....

BS
    Hur är det med din pappa?

Nenne
    Hur går det med jobbet?

Svar på tråden Barnkarusellen 2