Barnkarusellen 2
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Nenne japp som sagt om det blir en nästa gång så listar jag upp vad jag tror kan vara bra ställen
Junilejon o Sweet, det där mamma lugnet alla pratar om har jag inte känt av alls tyvärr och igår brast det helt. Jag stört grät och sa en massa saker som jag inte borde ha sagt om att vara gravid osv. Men jag är så trött på det här nu. Skäms lite och säger förlåt till er som inte lyckats än. Men så är det bara. Maken sa att du tycker visst att detta är kul så bit ihop. Det gjorde ju inte saken bättre direkt.
Ang klänning så har min kompis o jag hittat en klänning som jag ska ha. Sista provningen är nästa vecka.
Nattson
herregud, det är klart att du får klaga! Förstår att det inte alltid är så kul att vanka omkring som ett kylskåp, med sura uppstötningar, ont i ligamenten, flåsandes, med bristningar och stora hallon som bröstvårta, i väntan på att något ska reta upp en eller att man ska få spy...
Mrs B
tråkigt med din kompis!!
Tack för lyckönskningarna...
Lapinette
JAAAA vilket jävla skit det är att ständigt gå och vara skengravid, hoppas och planera hur man berättar för maken, eller fundera vilken dag man ska testa (som man aldrig hinner göra eftersom mensen dyker upp) och att varje gång bli så sjukt besviken och ledsen. Jag blir så jävla sur på mig själv att jag inte kan vara cool och helt glömma bort vilken dag jag är på, räkna dagarna kvar till BIM, fingra på cb-testet , läsa på FL, leta symptom (och hitta dem) och förbannar alla som det gick för på första försöket, de har ingen jävla aning hur de gjorde och varför det fungerade men kommer gärna med förslag på att man ska slappna av. JAAAAA jag var också jävligt avslappnad det första halvåret-året. Inte fan funkade det!!
Oj, vad upprörd jag blev. Är det ett tecken?
Nenne
Var det inte någon som fick ett raseriutbrott innan ett plus????
Mrs B
hehehe, jo men jag brukar inte vara någon ljuvlig smultronblomma i morgondaggen en vecka före mens. Så det här räknas inte. Eller??!
*kugghjulen börjar snurra igen*
Varför skulle det inte räknas?????????
för att det är precis som vanligt. Och är det som vanligt så är det = BOM.
Så jag kan inte räkna in det som ett symptom. Eller OK, jag gör väl det då. Men jag har varit argare. MYCKET argare.
Åh, vad ni skriver. Sitter här och småflinar över Nennes besök hos grannen. Grymt att du kom på en "ursäkt" så snabbt till ditt besök. Fanns det fler grannar som du skulle många misshandlade vara tacksamma!
Vilken plus-torka. HÖG tid! Nenne- hoppas på BIM och plus för dej nästa vecka!
Inget raseriutbrott, men jag grät i typ 6 timmar.. Helt sjukt. Kopplade inte då utan trodde bara att jag blivit sentimental vid ett avsked hos morfar och mormor men tyckte att det var lite olikt mig och att det höll i sig halva natten var än knasigare.
Dagen efter trilla poletten ned och jag gjorde testet!
en gång (men då kom ju mensen...) blev jag först alldeles rörd på ett friskispass att alla var så glada, som tacksamhet mot ledaren för att han hade ansträngt sig så och sen när jag körde singstar för mig själv så storbölade jag när jag skulle sjunga David Bedingfields "If you're not the one". HAHHAHA jag som sällan gråter, mer än när Sanna Kallur vinner och då max en tår, om nu ingen har dött, alltså. Så då var jag övertygad om att jag var gravid, och kanske var jag det också men det gick ju, som sagt, över i så fall. :-/