Barnkarusellen 2
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Idag har jag f ö funderat på varför jag knappt har mensvärk längre, om det har något med min futtiga ÄL att göra. Förr klarade jag knappt första dagen utan piller, och då kom också mensen som en störtflod. Men sen vi började försöka (tajmat, eller hur?) så spottar det 2-3 dagar innan den kommer. Men då gör det istället inte så ont alls. Fast det kanske jag inte ska klaga över, för vem vill ha ont? Men om det har ett samband... Måste komma ihåg att fråga det nästa gång jag träffar gyn.
jag tycker också att det VERKLIGEN är på tiden med en plusvåg!
Lappis! Är det du som har stafettpinnen?!?!
Nenne, min mens ändrades också under de månader vi försökte och det inte tog. Jag fick mer mensvärk och mer spottings. Skumt det där!
Var det inte Cicci som slog maken med en kastrull?!
Nej det var kanske vid ÄL förresten.
Budgivning på kvällen, framåt eftermiddagen brukar ju budgivningen stänga för kvällen, vad gör era mäklare på dagtid??
Nenne - jag är nog den som ligger närmast BOM just nu av oss ogravida kvigor. I en normal cykel hade jag BIM i onsdags men efter IVFandet så finns det inget normalt cyklande längre. Jag tror den kommer idag (fast så sa jag även igår). Om den inte kommer idag så kommer den imorgon . När har du BIM?
BS
Ja, det undrar man ju verkligen, vad mäklarna gör på dagtid....
Fått i Iris någon mat?????
Malte åt gröt, katrinplommon och bröstmjölk och sen spydde han ner mig så jag fick byta kläder.
Lagom roligt.
Om en timme kommer Max hem och idag ville mormor hämta.
Mrs B - ring din väninna och trösta. Det är skönt att veta att man har sina vänner i kämpandet mot barnlöshet. Har hört flera (på FL) där vännerna med småbarn tagit avstånd till dem. Troligen pga att de inte vet hur de ska hantera situationen.
BS
jo, jag tror det var före BIM som Cicci smackade till 'an med kastrullen. Ouch!
Vad mäklarna gör på dagarna? Handlar Rolexklockor för sin provision.
Lappis
Vågar du testa? Jag har BIM tisdag nästa vecka. Men jag ska nog inte testa förrän torsdagen (yeah right!) om den inte dykt upp.