Barnkarusellen 2
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
hahaha, fick ett meddelande från mannen att han håller på att smälla av (ang budgivningen som börjar om 3 timmar). Han är för söt!
Fy fasen vad kallt det är ute idag! *burr*
hahaha hade inget att skriva och har inget att göra...
hohoooo??
Nenne, Är det budgivning via SMS eller e-bud eller något annat?
nenne - hon dyker upp! Brukar ju normalt inte testa och nu efter IVF så är det inget som är som vanligt längre.
det är budgivning via telefon *stenåldern*
Lappis
jag förstår, när hon dyker upp så kan du väl ge henne en round-kick från mig så att hon inte orkar leta upp mig..?
därmed inte sagt att jag gett upp hoppet för dig den här månaden
Nenne - Du är aktiv idag! Alltid kul att läsa dina inlägg!
Här hemma är det tillfälligt tyst. Matilda har somnat och jag får lite lite egentid. Stackarn har haft feber och har diarré. Dessutom har hon fått hemska blöj-utslag efter den varma helgen som var. Lilla pluttan.
Dessutom har hon börjat vända sig i sängen nu. Hon vänder sig smidigt från rygg till mage men inte lika smidigt tillbaka igen. Det hade väl inte varit några problem om ungen bara förstått att man måste vinkla huvudet för att få luft. Igår natt hittade jag henne begravd i kudden. Tack och lov hann jag vända henne i tid, så nu sover hon utan kudde. Känner mig ändå osäker på om jag ska skaffa ett andningslarm eller inte. Vad är era åsikter ang andningslarm? Är det någon som har ett sådant och hur tycker ni det funkar i så fall?
Dessutom, helt OT, undrar jag om ni Stockholmstjejer har något tips på en bra restaurang i Stockholm som har en fin avsmakningsmeny? Mina föräldrar firar 30-årig bröllopsdag nästa vecka och jag känner att vi (syskonen och jag) vill fira dem lite med att ge något. Tyvärr har vi ingen jättebudget, men nåt ska vi väl kunna hitta på. Eller om ni vet något annat romantiskt man kan hitta på i Stockholmstrakten? Vore SÅÅÅ tacksam för tips!
Izzie, Leijontornets avsmakningsmeny i gamla stan är ett av de mest fantastiska ställen jag varit på, och helt gratis också eftersom vi fick presentkort i bröllopspresent.