• Tinga

Barnkarusellen 2

Hej alla barnkarusellsåkare!

Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!

Välkomna alla gamla och nya anhängare!

• Svar på tråden Barnkarusellen 2
  • nennesjuttioåtta

Nattson
    hahaha lista upp dem här så att vi sparar bränsle till nästa gång.

• Nattson

Om det blir en nästa gång så listar jag upp dem

• nennesjuttioåtta

hahah ja första gången var vi mycket närmre centum, men då var det ju så mörkt (och kallt! Burr) så då kunde man ju vara nästan var som helst utan att rumpan lyste upp.

• nennesjuttioåtta

men jag menade om du hade en lista på andra kända ställen så kunde du ju skriva upp dem här, för den här gången cirkulerade vi lite hit och dit innan vi hittade en lämplig avtagsväg. Det är ju inte särskilt miljövänligt att vilja doppa i det gröna

• nennesjuttioåtta

om det ska vara så krångligt att hitta en bra plats, menar jag

• junilejon

Nenne..ja det är ungefär som i den reklamen det känns som att alla röker över allt hela tiden...och ju finare väder det är desto svårare är det att stå emot...

• junilejon

Nattson,jag vill absolut inte att graviditeten ska vara 30 v bara...visst det är tungt nu och det är kämpigt,men jag njuter av den iallafall och ju nämre förlossningen jag kommer desto starkare bli mitt "mamma lugn"...

• junilejon

Nattson glömde..kul att möhippan blev lyckad...har du hittat någon snygg klänning som du ska ha på dig på bröllopet?

Nenne..hoppas huset blir ert! Har du någon länk till det?
    ...nyfiken...
    Du verkar ju ha haft en jätte mysig helg...det är rätt,man ska njuta av livets goda

• nennesjuttioåtta

junilejon
    nej, jag har ingen länk! Mäklaren har plockat bort det från hemnet. Men jag lovar att ni kommer att få se bilder när det är vårt sen!

• BrudSommar2006

Nenne, aha, Köpingsvik, det är ju rätt långt norrut jämfört med oss här nere på södra delen. Det verkar som sagt lite bättre att bada där uppåt men vi har inte undersökt alla stränder här än.

Annars föredrar jag nog bräckt vatten faktiskt, är ju van vid Stockholms skärgård. Jag fattar bara inte hur det kan vara ok i Stockholms skärgård men här nere är det läbbigt. Och då tänker jag inte på algblomningen som ju kan inträffa var som.

Junilejon, om du har tur så kanske röksuget har lagt sig lite innan det är dags för förlossning?

Svar på tråden Barnkarusellen 2