Barnkarusellen 2
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
WEEEEH nu försvann Lappis senaste inlägg från sidan också. Jag är kejsare över BTs Barnkarusell, Europa och mindre Asien! MOOOOAAAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA!!! *slår mig för bröstet*
aoch!
Har ni tröttnat nu? OK, jag ska skärpa mig. Tror n att jag har tröttnat på detta jobb, eller? Känns lite meningslöst att sitta av tiden här. HAHAHAH! Tur att ni finns så att jag kan terrorisera er!
BIG TIME!
Har ni tröttnat nu? OK, jag ska skärpa mig. Tror n att jag har tröttnat på detta jobb, eller? Känns lite meningslöst att sitta av tiden här. HAHAHAH! Tur att ni finns så att jag kan terrorisera er!
BIG TIME!
thank god it's friiiiidaaaaayyyyyy!!!
meeen kom IGEN! Är alla ute i solen, eller?!?!?! Jag känner mig lite ensam...
29 minuter to go!
27
hej alla! visst är det ljuvligt ute nu? äntligen sol och varmt! smygläser här inne för tillfället då det inte händer så mycket med ivf eller annat just nu. ska ta lite prover i början av nästa cykel och så blir det väl ett nytt försök i höst. försöker att pausa lite... men jag håller tummarna hårt för alla bimmare, blivande föräldrar (lite avis är man allt ) och skickar soliga hälsningar till alla föräldralediga lyckostar som (trots sömnbrist i vissa fall) kan picknicka och njuta av våren! stor kram och trevlig helg till er alla!
på måndag drar vi till grekland en vecka med hela makens familj för lite födelsedagsfirande. ska bli skönt, bara lite orolig för hur det ska gå med alla fem barn i ålder 1 till 5 år som ska med...
förlåt, jag fick lov att göra en PDF på en annons, därav avbrottet *suckar högjlutt* ÅÅÅÅH tråkigttråkigttråkigttråkigt! Nu vill jag faktiskt gå hem!
hej gosnosen!
Vad härligt det låter med Grekland!!!! Du får göra som jag, ordbajsa på om ingenting för jag har inte heller något att komma med. OK, ett BIM på gång men det är ju så långt kvar, känns det som. Fast om man jämför med ert nästa försök i höst så är det ju en piss i havet, förstås.