• Tinga

Barnkarusellen 2

Hej alla barnkarusellsåkare!

Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!

Välkomna alla gamla och nya anhängare!

• Svar på tråden Barnkarusellen 2
  • Lapinette

nenne - det är trixigt men bra att kolla att ägglossningen sker som den ska. Har ju själv varit in flera mornar i rad när vi höll på med inseminationer och på så vis så vet jag ju att det funkar (samt att jag fick utslag på stickan). Sen är det ju även bra och kolla några dagar efter ÄL för att se om ägget lossnar som det ska.

• nennesjuttioåtta

liten
    oh, vilken komplimang att få vara inspirationskälla!

• nennesjuttioåtta

lapinette
    hmm. Kanske skulle ha kollat då. Jag började ju kolla med stickor lite för sent egentligen, så jag kanske missade själva stegringen men tajmade det avlossade skottet? Fan att man aldrig kan sluta hoppas... Jag har känt lite stickningar i magen före helgen och i onsdags så kändes det som svag mensvärk. Idag känns det liksom lite "tungt" längst ner men... Jag ska ju inte känna efter, hade jag ju bestämt mig för!

• nennesjuttioåtta

Men jag har läst på FL om en hel del som hade så och inte fick ÄL, och andra som fick för många blåsor så de fick sexförbud, bara med enkeldos så det är det som skrämmer mig lite. Eftersom jag inte blir kollad alls. :-s

• Lapinette

Håller tummarna för femlingar !!! Själv så kan jag trots snart 150 försök (har slutat räkna) inte heller låta bli att känna efter.

• nennesjuttioåtta

nej, det är ett jäkla gissel det där! Tänk om man hade haft koll på hur ens kropp känns INNAN man började med det här (nu är vi nog på försök numero 19 eller 20) så att man inte hajade till så fort det nöp i magen/brösten/tånageln/röven utan visste att det gör det varje månad dag 16, 21, 4 resp 10.

• nennesjuttioåtta

men hörrni ? nu är det FREDAGSFEST!!!

*poppar en Pol Roger* Hohoooo?!?!? Är det någon som vill ha lite skumpelumpa?!?!

• nennesjuttioåtta

jag vet en som vill... KANINEN!! Var är baljan?!?!

• nennesjuttioåtta

49 minuter kvar tills jag sitter på cykeln för att försöka cykla hem till maken för lite mer kel! Han är nyklippt idag och såååå fin med en schysst bränna redan (han jobbar ju ute, vilket ass!). Det kan gå vingligt för jag känner redan att det börjar snurra! HOHOOOOO Denna barnkarusell gör mig snart spyfärdig men alla säger ju att det ska vara så himla kul! Ja, i ryggläge då.

Svar på tråden Barnkarusellen 2