• Tinga

Barnkarusellen 2

Hej alla barnkarusellsåkare!

Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!

Välkomna alla gamla och nya anhängare!

• Svar på tråden Barnkarusellen 2
  • start september

Usch, som vanligt ser jag en massa stavfel när jag postat. Förlåt! Annars kan jag stava, men här blir jag alltid så ivrig, vilket är synd om er andra. Ska försöka bättra mig...

• Lapinette

Har liksom slutat att ha några förväntningar.

• fru AM

Hej alla! Ja här avhandlas alla typer av ämnen ...

Vickan! Kul med ännu en plusjägare

Cicci: Stor kram. Ett plus är inte alltid positivt - jag vet. Hoppas du får tag på någon klinik som har öppet, om du nu betsämt dig. Sophiahemmet kan tänkas ha öppet, de gör sånt också.

Kram till alla andra också.

Sedan jag slutade knapra piller har jag haft konstant halv-mens. Lite svårt att veta BIM och BOM dag då. Men det kanske klarnar i brallan snart och rytmen blir som förr igen.

• viktualia

fru AM skrev 2008-07-16 18:01:01 följande:

Vickan! Kul med ännu en plusjägare
    hm... jägare är nog inte rätt ord... ehum... fniss fniss... råskraj sådan i så fall.

idag har magen f ö varit lugnare och nu tror jag snart att det verkligen var något annat som var fel... hm... äsch.. ambivalensen är TOTAL
  • FruCicci

Hej,

Fått tid - äntligen efter gråt och nervsammanbrott - på sös. Jag har gått för långt för medicinsk abort, så det måste bli en kirurgisk iaf. Ska till SÖS på tisdag för att få tabletterna som luckrar upp inne i härligheten, sen opereras jag på onsdag förmiddag troligtvis, men under onsdagen iaf.

I dag har jag pratat med mamma och har ångest from hell. Velar helt plötsligt, då jag är rädd att jag ställer till det för mig framåt. Hade ju tänkt syskon till Victor hösten 09, så vad gör

• FruCicci

6 månader.... skulle jag skriva, men Victor kom o hammrade på datorn......

Hur som helst, jag är helt slut och är nu glad att jag iaf har helgen på mig att tänka lite till... även om det lutar åt abort....

Fan, jag kan inte tänka klart...

Hjälp!

• Frejis

Cicci - vad säger din mamma? Vet hon om hur hela din livssituation ser ut?

• viktualia

Cicci - Kram!

Själv - har jag kontrollerat NOGA att alkohol inte påverkar ett ev foster de första två veckorna. Alltså har jag just öppnat en öl, blir så frustrerad över att jag inte har semester och div annat.. alltså skapade jag lite semesterkänsla här.. synd att jag bara hittade tråköl när jag ändå var i farten... Matkällaren är välfylld men tydligen inte med ölsorter av lite skojigare sort...

• Piggelin1

Cicci - kan ju inte ge dig några råd, nöjer mig med en kram
    Det enda jag kan säga är möjligen att vad gör sex månader hit eller dit, i ett helt liv? Om syskon ändå är på G & finns med i planen hyfsat snart & inte flera år bort, då kanske det inte är det värsta som kunde hända dig/er ändå? Men samtidigt ska jag självklart inte tala om för dig hur du ska göra, det kan du bara göra själv. Än en gång - hur känns det i magen, mitt i all paniken, om det går att känna efter?

Måste skicka några beundrande ord till dig, Brudcilla! Dels för att du delade med dig av din historia, dels för att du berättade om det som hänt dig, på ett sådant fint sätt. Sådär ärligt rakt av, utan att dölja ngt/skönskriva ngt om hur det verkligen var & kändes. Blev liksom glad över att läsa att allt gick bra, även om jag förstod mellan raderna att det legat mkt slit bakom, innan ni kom dit ni är idag. Kram till dig med

• BrudSommar2006

Cicci, jag säger som Piggelin, vad gör sex månader i ett helt liv? Du får fundera ordentligt i helgen.

Iris springer runt här på Öland och oftast inte åt det håll mamma vill att hon ska springa...

Pappa är opererad nu, först tänkte de inte väcka honom förrän i morgon eftersom han förlorat så mycket blod men sedan gick hans värden upp i alla fall och han var vaken ikväll när mamma var där så det är skönt att det är gjort nu och han kan koncentrera sig på att bli bättre äntligen.

Svar på tråden Barnkarusellen 2