• Tinga

Barnkarusellen 2

Hej alla barnkarusellsåkare!

Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!

Välkomna alla gamla och nya anhängare!

• Svar på tråden Barnkarusellen 2
  • nennesjuttioåtta

BS Dalarna brukar räcka gott om du vill ha snö, dock inte än på ett tag, trots att haglet låg kvar en stund i lördags... :-s Vad är ni ute efter? Om ni inte vill åka så långt som till Sälen så finns Kungsberget här i Gästrikland (går bussar från sthlm), Säfsen som ligger vid Fredriksberg i sydvästra dalarna ska vara rätt bra nuförtiden har inte varit där på ooooh 22 år.

Cicci
    gumman, vännen, så jäkla typiskt! Men ha för guds skull inte dåligt samvete för oss öh...stackare - det är ju så här livet är! Du känner nog vad som blir bäst för er, och jag stöttar dig oavsett beslut!!!! Lita på magkäsnlan! Kram på dig!!!!

vad var det jag tänkte på mer...

hur som helst, nu är det SEMESTER och här har det äggats i helgen och vi har legat i som vanligt. Men som vanligt är jag nojjig att vi inte tajmade det ändå, och jag hoppas ju att makens soldater kunde hålla ut däruppe i grottan lika länge som Ciccis mans (sorry att jag drar in dig i det här). Fick i alla fall utslag på ÄL-testet i lördags morse! Tjohoooo!! Men jag hade ont som fasen i tjejmagen i två dagar, hoppas att det inte blev för många bollar i rullning för jag har inte betalat för Bingo med fem i rad... :-s

Det är väl ingen idé att sätta några pengar på att Vickan ska plussa (välkommen till nojornas fantastiska värld och grattis till uthoppet!!! ) för de oddsen är väl rätt låga. Mitt tips - KÖP tester på intärnätt!!!! Diskret och man slipper möta fel personer på apoteket.

• nennesjuttioåtta

det var nåt mer som jag har glömt.... Fasen också!! Kram på er allihopa!!!!!!!!!!

• Lapinette

Kram tillbaka nennelainen!

Frejis - när är det dags för la bella Italia?

Själv så känns det som jag redan har mensmage. Svårt att säga exakt datum efter alla IVF'er men jag hade kallt räknat med att den skulle komma typ på söndag och inte redan nu. Tja, den som lever får se.

• nennesjuttioåtta

jag kom ju på vad det var jag glömde skriva precis efter att jag stängt av datorn igår... :

TACK FÖR ATT NI FINNS! Vad skulle jag göra om jag inte hade er att skriva av mig hos? Kram, kram, kram, kram!!!!!

Lapinette
    *kram tebax* har du knaprat Borago nu, eller? Jag är ju dum i huvet nå jävulskt för jag tror ju ändå att det är mirakelmedicin! Och att det inte fungerade för mig den här gången beror helt på att jag glömde ta dem två dagar i rad några dagar före BIM. Denna gång ska det icke ske så vi får se om jag får en rejäl knäpp på näsan igen...

• Lapinette

nenne - visst knaprar jag Borago men jag är som dig, glömsk ! Jag började nog med dem försent då jag inte fick aschlet ur vagnen och köpte en burk men jag tänker knapra hela sommaren och hoppas på mirakel.

• Piggelin1

Cicci - skickar en stor, stor kramen & kan bara hålla med vad alla andra redan sagt. Tänk på dig själv, gå på magkänslan - den brukar alltid ha rätt (magen alltså). Oavsett vad du/ni bestämmer, så stöttar vi dig här.
    Kraaaaam igen

• nennesjuttioåtta

hej igen, maken loggade in mig en gång till innan vi ska ner på byn som heter samma sak som en gigantisk ö full av is och eskimåer. Har spanat in ett par ljusgröna, blommiga gummistövlar med lång snörning som gjord för att smutsas ner som jag tänkte köpa (väldigt användbart, intalar jag mig, trots att jag inte behövt några på flera år). Men eftersom Norge brukar bjuda på en hel del regn och vi ska knata upp på ett berg och fiska en hel del från båt så blir det nog bättre med ett par stövlar än mina kängor, tror jag (ner all round). Kängorna är ju inte så höga heller, dock sköna. Vickan, drottning av uteliv, vad tycker du? Sen kanske det är bättre med att par stövlar som är mer vandringsvänliga än ett par designade som jag drömmer om står på vår veranda på det där fina huset med äppelträden i full blom och småsurr från humlorna.

Lappis
    Du får lägga in en påminnelse på mobilen...
    jaja, skönt att vara lite OT.

Insåg idag att Rangers inte ska spela i NYC förrän veckan efter vi har varit där. Och baseballsäsongen är över MEN Madonna spelar på Madison Square Garden när vi är där så det kanske blir popkonsert istället för sport? Fast det hade ju varit kul med hockey...

• nennesjuttioåtta

mäh, hur kom inlägget till Lappis in mitt i allt när jag skrev det sist?

• nennesjuttioåtta

Frejis, är du på samma cykel som mig fortfarande eller går du bredvid och njuter av utsikten?

• Lapinette

Madonna på Madison vilken upplevelse!!!

Svar på tråden Barnkarusellen 2