Barnkarusellen 2
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Eller hur!
vad kul att se dig, Lappis!
Se och se??!!
Så nenne, när far ni till Nordnorge? Själv har jag börjat nedräkningen till Portugal med att läsa Piggelins boktips (om viner i Portugal). Ska även ha en smygsemester i helgen då vi drar till Söderköping.
Vi åker den 25:e. Nu är vi i västerdalarna, på onsdag åker vi tebax till Gävle och på torsdag är det hårdrocksweekend i Kilafors *gör jävulstecken och headbangar*, därefter blir det några dagar ledigt innan vi tar en snabbis till Sthlm på 30-årsfest och dagen efter drar vi hem för att åka till Norge - 120 mil enkel i bil (det du, BS!
)
nu ska vi handla räkor till vårt vin som ligger på kylning! Ikväll blir det utgång och partaj! Dock ingen dans...
Tjelingeling!
Ahhh... så nästan när vi åker till Lissabon, den 26:e. Jobbar m a o denna och nästa vecka sen blir det hela två veckors semester! Fast å andra sidan när jag jobbar hemma så känns det nästan som semester.
Gud vad ni alla ska ut och resa... *suckar avundsjukt*
Maken är helt slut efter sin golfrunda igår, så här lutar det mer mot en eftermiddagsutflykt till Gränna... Själv är jag rastlös som satan, så nåt måste vi hitta på.
Vickan, fniss - jag visste väl det! Japp, välkommen till nojandets underbara värld!
Vickan, visst är det väl inte mer än rättvist att du ska få bli lika nojig som vi andra... Du har ju stått ut oss dessutom hela denna tid - så ös på!!! Skämt åsido, nojandet går nog inte att komma undan.
Själv är jag kissnödig igen och tolkar det som att jag är på tjocken... Ja, hur gör man för att inte tänka på det för mycket?!?!?!?!?!
nenne - hade inte du nyss ÄL?! Blir man kissnödig då?