Barnkarusellen 2
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
izzie,
jag ska få det bekrät i morgon, jag vet ju att jag har ett plus att vänta till 99%.
Passar på att be om ursäkt till alla som inte kan få barn så lätt, mina tidigare inlägg kanske uppfattades som egoistiska och elaka, då jag skrev zatt jag hellre ville parta och göra mina resor etc etc i sommar... menar inte att reta upp ngn i af.
Hur som, jag är inte så nöjd
Ojoj, Cicci, är det imorgon du tänker testa?! Det verkar ju onekligen som att ett plus är att vänta, det vore ju märkligt att mensen är så här sen annars. Lova att titta in och berätta hur det går! Känns det för tidigt med ett till redan? Ville du jobba lite mer emellan eller tycker du att Victor är för liten än?
Cicci - livet är ju en enda stor utmaning. Hoppas att du får superskoj oavsett plus eller inte.
Själv hoppas jag att det berömda pluset dröjer lite klädsamt länge. Mina föräldrar ska ha stor trädgårdsfest i slutet av augusti och jag vill gärna kunna dricka öl då - skulle vara ytterligt bökigt att dölja en tidig grav då.. men men... nu har jag ju kastat mig utför stupet så nu får vi se hur det går....
Vickan, grattis, du klarade det!!! Det här blir bra ska du se!!!
Nattson ligger väl på BB nu antar jag. Ser fram emot att få höra hur det gick.
September - Kom på att jag glömde dig innan... Jag har funderat över hur det gick för dig och din lilla tjej. Är hon bättre i magen nu? Trist med prickarna. Det är inte lätt att veta vad de små liven reagerar mot. Minns att Matilda verkade må dåligt när jag åt citrusfrukter (M föddes ju på vintern och jag älskar clementiner).
Just nu verkar M inte tåla jordgubbar. Gav henne en fruktpuré på jordgubbar och banan och nu har hon utslag den lilla stackaren. Fick samma reaktion när hon åt persikopuré.
Wow Vickan! Så du tog sats och hoppade trots allt! Det var modigt gjort. Gissa om du kommer vara nojig och extra uppmärksam fram till BIM nu då...
Men oroa dig inte, vi har alla varit där. Känt efter, undrat, inbillat, varit skraja, hoppfulla, besvikna...
Det är en berg och dalbana utan dess like, men vi finns här för dig!
Mrs B - Det är samma här. Morot är det som går bäst. Kanske för att den är ganska söt och lös i konsistensen. Jag tragglar med resten oxå, men det går sådär. Jag måste ge fruktpuré samtidigt, annars går det inte. Försöker få henne att dricka vatten med, men där har jag inga framgångar än så länge. Funkar det för dig?
Spännande Cicci! Lova att du kommer in imorgon och berättar!
Jag är oxå nyfiken på hur det gått för Nattson...
Vickan - way to go!
Cicci, hoppas ni kan landa i det hur det än blir. Berätta hur det gick när du känner för det.
Izzie, gulligt att du tänkt på oss! Magen fick vi ordning på, det var nog mest övertrötthet, men lite droppar skadar ju inte. Troligen var det även den första utv.perioden samtidigt. Prickarna är kvar på tredje dagen nu, vi ska prata med BVC imorgon.