• Tinga

Barnkarusellen 2

Hej alla barnkarusellsåkare!

Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!

Välkomna alla gamla och nya anhängare!

• Svar på tråden Barnkarusellen 2
  • viktualia

Nenne - har ingen aning om jag är fertil eller inte.. men jag gnider gärna av mig lite så att det kan få dyka upp en miniNenneSkrutt inom ÖVERSKÅDLIG framtid!!!!!!!!!!

• Saffranin

Vickan: Helt klart rätt ställe att bo på i hålan, nice med sjöutsikt!!
    Ang barnplaner och pendling så kommer jag oxå att börja pendla 9 mil enkel väg i oktober. Inte optimalt, men på nåt sätt får det gå. Håller tummarna för att du super dig full och vågar hoppa!

Muggles: Tack, jag har allt noterat att det är flera göteborgare här. Kul!!

• nennesjuttioåtta

Vickan
    du får säga åt 'an att han får dra ut den i tid!
    Det brukar f ö funka utmärkt på mig, låtsas jag som att "bara han inte kommer i mig" så POFF säger det och sen är det fyrverkerier, krulltrumpeter och kinapuff under O'boyburk, körsång och hopp om att grannen har hörlurarna till TVn på sig.

• Saffranin

Tror nog att det är kört, men packar väl ner ett grav-test för säkerhets skull.
    Packa var det ja, kanske dags att göra det nu, imorgon åker vi på bilsemester till Frankrike.

Ni får ha det bra här inne så länge, Nattsons bebis borde ju ha tittat ut när jag är tillbaka i a f och jag hoppas såklart på fler positiva nyheter!

• viktualia

Istället för att tänka på otäcka saker som sex och barnalstring sitter jag just nu och planerar matsedel till sväronens besök i helgen och letar sistaminutenresa till maken och mig i augusti...

• nennesjuttioåtta

ja men gör som jag säger då, ha bara sex på säkra perioder och råka glömma/räkna. Blir det så blir det. Blir det inget då har du ju några att fråga här...

• viktualia

Saffranin- alltså... vi har sjöGLIMT från vindsfönstret *fnissar*
    Men jepp, ska man bo i håla så är det här ett helt ok område!!!

Nenne - sån grym fart är det inte riktigt på makens och mitt sexliv.... vilket beror på att vi lagt kraft på annat ett bra tag.. inte så bra men så är det.. får nog skärpa det projektet...

Och supa mig full på lördag är svårt.. lite onykter kanske jag kan prestera men inte mycket mer än så... svärisarna kommer över helgen och de super rätt dåligt *asgarvar*

Sovdags nu igen... ha det bäst, älskade pladdervänner!

• Telemarkgrrl

Åååååååååååh, sista dagen på jobbet innan semestern, jag tror jag döööööööör av lycka!! Celebrating

• muggles

Telis: min sista dag på jobbet på 6 veckor! Mjukstart kan man kalla det... Haha, din beskrivning av busschaffisen var skitkul!

Nennelainen: åååååååååååhhhhhhhhhhhh, vad du är värd en tv-puckshög! Jävla skit att det inte funkar och att du samtidigt har överjävligt fertila vänner. *alösjkf*¤%%"##¤" *osande svordomar*

• Telemarkgrrl

Hej Muggles! Sex veckor, ditt lilla lyllos! Var det till Korsika ni skulle i år?

Svar på tråden Barnkarusellen 2