Barnkarusellen 2
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Oj, Nattson är det på gång nu?!!? Lycka till!!!!!!
Nenneskrutt *kramar om länge*
ja, jag känner mig jätteskruttig faktiskt *plutar med underläppen* ÅÅH! Jag har chokladglass i frysen, kravmärkt från SIA *reklamtrudelutt*, vill någon mer smaka?
Nenne, ack, återigen skulle jag vilja vara en liten fluga på er vägg. Men ser han inte konstig ut med bara ett ögonbryn?
Jaaa jag vill smaka!
Eller så får du komma hit så ska jag bjuda dig på lite god mat och så kan vi gömma oss under deppmanteln med lite gott rött vin. Jag kan deppa en stund över min panik över barnalstring och du över att världen omkring dig är fertilare än tillåtet!
Telis
hehe, inte sen jag introducerade PINCETTEN för honom, men rynkar han dem så flyter de ihop igen. Man måste ha ett rejält argt utseende när man är gorilla. *rullar fram overheadapparaten*
Vickan
åh, jag kryper gärna under filten emd dig, lova att gnida av dig lite fertilitet!!!
Nenne, ni verkar iallafall ha väldigt kul tillsammans medan ni väntar på att bli tre? Det är kanske en lite tröstande tanke. Jag brukar trösta mig med att jag hellre har min man och inga barn än barn tillsammans med han som kör min buss på morgnarna. Han har en rejäl ölmage, luktar gamla cigaretter och har tatueringar över hela kroppen (tänker jag mig).
Hej, jag kanske oxå kan få lite plats under deppmanteln? Kan ta med lite Baileys!
Jag har precis fått en brun flytning och har svinont(!) i magen precis som innan mensen drar igång...
Är kanske mer förvirrad än deppad eg för igår kom jag fram till att det nog ändå måste ha varit ÄL jag hade förra tisdagen och då borde jag ju inte få mens nu!
Men nidblödning verkar ju rätt osannolikt med magvärken jag plötsligt fått samtidigt så troligen var det ingen ÄL ändå...
Ja, ja skönt att mensen kommer nån gång om jag ändå inte är gravid.
*kram* Nenne, riktigt orättvist!!
jo, så är det ju faktiskt. Den vännen som är kvar utan barn har en man men han vill inte ha barn. Än. Har han sagt i 8 år... Så henne vill jag ju inte heller byta med. Eller vara helt utan *ryser* eller grannen mittemot som jag tänkte sopa till med penseln vars tjej nu flyttat därifrån (hon ska ha barn i juli) för han verkar helt rubbad.
Ja, vi har i alla fall roligt på vägen och detta har stärkt oss och vad vi har. Vi längtar så efter att få göra TV-puckhög på köksgolvet är vi äntligen lyckas! alltså ärligt, vi gör så mycket konstiga saker så hälften vore nog. Han är världens bäste! vad glad jag är att han blev så uppskattad av er tjejer (men håll tassarna borta från hans squashrumpa!)! Imorgon kommer han hem och jäklar vad det ska mysas under filten då!
Saffranin, välkommen in (men är det verkligen kört tror du?)
telis
iuuhh, en fimposande ölmage med ett stort jävla örlogsfartyg inkletat någonstans mellan bitchtitsen och busschaufförsodör - run, telis, RUN!