Barnkarusellen 2
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Liten - följer den där artikelserien på DN då jag vet och känner flera som har problem med sexlivet efter att ha fött barn. Tror att det är jätteviktigt att man kommer igång igen... ju längre tid desto svårare och större prestation.
Lappis - jo, jag tror många fastnar i trötthet, vaknätter, brist på sättigång, annat att göra etc. Inte bra...
Sitter och ska välja en pocket i sommarpresent från jobbet. Bökigt, har inte läst en bok på evigheter - som inte handlar om barnuppfostran o dylikt. Håller på att fastna för en självhjälps-bok, men det känns så trist. Behöver kanske en mer spännande bok för att komma "bort" lite.
Tips någon? Måste välja något på www. pocketogram.se
Vi tipsade Zozo på lite böcker här för någon vecka sedan. Jag rekommenderade Snabba Cash, självfallet Stieg Larssons böcker och Smuts.
BS, trist med hunden. Hoppas att ni får lite skoj nyheter snart. Mycket trist eller jobbigt samtidigt (även om pappas tumör nu var godartad så är det jobbigt ändå ju).
Telis - kämpa på! Snart är semestern och maken här igen!
Lappis - jag minns diskussionen - men kände inte igen så mycket på sidan där vi ska välja.
häällllooooouuuu tjejer!!!!!
Hinner in här nu! SKOJ!
Fast jag skummade snabbt och såg att både nenne och frejjan hade fått tantbesök och fan fan fan fan!!!!!!! Jag finner inga ord faktiskt.
Varma kramar till er!
Lappis, din trippel-kombo tycker jag låter bra!!
Akupunktur, Glandin och Adoptionscentrum.
MÅSTE bara bli bebis av det. På ena eller andra viset!!!
Kram
FruLLis!!!
Härligt att se dig i tråden också!
Och underbart att du har det så bra med Borren att du redan planerar en 2:a!
Det där med sexlusten ja...
Här är den inte heller riktigt.
Och jag kan skicka in medlemskap till din klubb där sexlusten liksom försvann under graviditeten redan. Och liksom aldrig hittade tillbaks.
Ofta VILL man men sedan är kroppen inte alls med på noterna liksom. Trist. Men jag tror det är mycket trötthet som spökar. Jag var ju rätt trött under vissa perioder av graviditeten och sedan fick jag även sammandragningar, och då kändes inte sex så jättelyckat. Även om jag VET att det inte ska spela ngn roll, men det kändes ju oroligt när hela magen drog ihop sig till en fotboll...
Jaja, just nu känns det ändå itne alltför illa att inte ha superlust. Det är så mycket annat som upptar mig just nu att sexet liksom inte känns så viktigt nu. Men självklart hoppas jag att lusten återvänder så småningom, men gissar att det inte lär bli förrän man får lite mer sömn än 2-4 timmar åt gången dygnet runt... haha!
Nu står ofta sova högst på listan över aktiviteter man kan sysselsätta sig med mellan matningarna...!
Liten,
jag kollade snabbt på din sida pocketsidan alltså.
Och jag ahr läst "Mig äger ingen" och tyckte den var superbra!!!!!
så om du inte läst den rekommenderar jag den verkligen!
Den är jättevramt skriven trots att det egentligen är en ganska tragisk uppväxt på vissa vis. Lite samma sak som Svinalängorna ifall du läst den. Fast jag gillade denna bättre!
BS,
skönt att tumören var godartad!!!!
men jag förstår ändå att det kommer bli en jobbig tid framöver för hela familjen. Det är tungt när ngn när är sjuk.
Hoppas att ni kan hitta bra tid med varandra iallafall
Telisgumman!
Grattis i förskott till Bröllopsdagen!
Tråkigt att maken är så långt bort dock. Men ni får fira när han kommer tillbaks!!
Här är det såååå vaaaaarmt nu. Puh!! Och fuktigt!!
Blä!!!!!
Det brukar annars komma i slutet av juli men nu har det varit såhär varmt i ett par veckor. Ska det aldrig gå över....???
*gnällgnällgnäll*