• Tinga

Barnkarusellen 2

Hej alla barnkarusellsåkare!

Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!

Välkomna alla gamla och nya anhängare!

• Svar på tråden Barnkarusellen 2
  • Fru FruLLan

junilejon:
    skönt att mjölken kommit igång och att du har mycket mjölk. Grattis förresten! För en som inte riktigt hängt med ...
    hur långe sedan födde du?

ahhhhh
    dolly parton tuttar
    minns med ett sttoooooort leende på läpparna. Förstår att maken är glad

jag saknar verklgen mina "amnings tuttar"
    jag är ju inte begåvad med så stora naturligt så jag tyckte det var underbart att ha schyssta rattar när jag ammade. Ser fram emot att få det igen

• Frejis

Hej på dig Frullan!
    Japp, det var ett mastodont inlägg, men du har ju inte varit här på ett tag och då får man jobba/skriva lite extra skoj att se dig här och läser jag rätt att ni ska försöka skaffa syskon till Borren? Skoj, då är du och Cicci som kommer tillbaka hit och återupptar Bim-listor åtminstone en månad

Sista mensen före plusset, he he, lite blod rensar ski*ten, det vore ju något. Ska späda ut det med lite vin bara så får vi se om det tar

Stor kram till dig!

• Fru FruLLan

nattson:
    åhhhh du har allt det härliga framför dig jag måste faktiskt erkänna att jag blir lite avis.

Vi har haft en så sjukt underbar tid med borren att jag verkligen skulle vilja bara spola tillbaka tiden och göra om allt igen. Precis som det varit. För hur man än ser på det, med barn nummer två blir det aldrig samma sak. För då kan man inte bara vrålnjuta av sin bebis för det finns alltid ett syskon som måste få sitt. Missförstå mig rätt, säkert helt undebart det med. Men man är nog inte lika naivt lycklig men ändå osäker på ett underbart spännande sätt med nummer två.

Så ta tillvara på varje sekund med barnen!

jo då vi vill få till en nummer två nu. Borren ska förhoppningsvis få ett syskon. Jag räknar inte med att han kommer att få det då man inte vet om det fungerar men vi ska göra allt för att försöka. Jag blir sååååå sjukt bebissugen så for jag ser en liten. Åh vad jag vill föda barn och ha bebis igen NU. Det har varit såååå underbart sen han kom. Ja sen jag blev gravid faktiskt jag mådde ju så bra.

Fast en sak är faktiskt dålig och riktigt jobbig.

min sexlust försvann ju när jag blev gravid och den har faktiskt inte kommit tillbaka. Jo lite men inte som det var innan.
    Så hur sjutton ska det bli till ett syskon????
    jungfrufödsel har vel inte skett på ett par tusen år.... eller???

• Fru FruLLan

HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄJ frejjjjjjaaaaaan!!!!!!!
    åh vad kul att se dig.
    Har varit lite avis på cicci och kokosen som fått träffa dig irl på sistone.....

Och du... det tog bra mer än en månad för både mig och cicci att få plusset.
    fast det är ju klart...
    inte så länge som för vissa andra

men jag TROR att det kan vara så.
    ett sista stooooort jä'vla minus innan pluss
    det verkar vara fler som haft så.
    är ju helt säker på att tex äcven cicci hade nån slags mf innan plusset

sååååå

annars då gumman
    semester?
    bra sexliv?
    sagt med viss avyundsjuka i rösten

• Frejis

Frullan, ett tips är ju att skaffa barnvakt och få lite mer egen vuxentid tillsammans med maken. Gå t ex på dejt med honom utan några förväntningar och krav.

Tänkte nu att hur lätt är det om man vet varför man har gått ut och vad som väntar. Ungefär som att dejta när man fått utslag på ÄL-stickan

Nu ska jag försöka gå och lägga mig. Nattinatt!

• Frejis

Det där med nattinatt tar jag tillbaka nu

Semester, japp, ska bli i augusti. Samma trakter som Koko
    Bra sexliv - nja, emellanåt, före och efter ivf och först när man skippar alla FÖRSÖK. Less på att försöka så jag låter bli tillbaka till det naturliga så att säga.

Det sägs ju att om man bara får till första barnet blir det lättare att få till tvåan fast det är ju olika. Jag tror dock att ni får till tvåan rätt så snabbt, även utan att åka tillbaka till hålan.

• Fru FruLLan

natti natt frejan!

gå på dejt låter som en bra ide.
    men jag saknar att liksom inte ha det "fysiska" begäret som jag hade förut. att ens kropp sa "banga på maken nu för faaaan" här behövs en orgasm för välbefinnandet

Min kropp säge inte det längre. Den säger bara kryp nära maken och gosa men sen behövs inte några stjärnsmällar och tomtebloss.
    trist...
    varför????

kanske borde ringa malena eller nån annanj proffs-snusk-tant

• Frejis

Maken gick ut och satte sig på balkongen nu och vad härligt det doftar från vår innergård! Helt underbar sommarkväll med stora regnmoln *skojar för att jag inte vill bli alltför blodig*

Frullan, det vore skoj att ses någon gång, du & Borren kan kanske komma med på nästa tråddejt. Det vore skoj att se honom och dig så klart.

• Frejis

Hm, det handlar kanske inte så mycket om kroppen utan om hjärnan?

• Fru FruLLan

ahhhhhhhhhhhhhh
    inget natti natt

bra då fyller jag på vinglaset

Ahhhhhhhhhh ni ska dit kokosen är... eller... hmmm de borde vara tillbaka precis nu va

mysigt! har ni varit där förut eller första gången. Jag har inte snackat med kokosen sen hon åkte men jag hoppas hon haft det bra.

Maken gick på semester i fredags så nu har vi 8 veckor tillsammans. Kanske kan vi då försöka få liv i den här gamla tantkroppen igen

bra sexliv och försöka skaffa barn går vel knappast hand i hand. Liten brukade vel kalla det tandborst sex och det var vel ganskle så beskrivande kan man ju8 säga....

angående att få till tvåan snabbar än ettan så visst har jag hört att det kan vara så för vissa att två går fortare än ett... men det är inget jag räknar med. Man får se helt enkelt och ta det som det kommer.

Svar på tråden Barnkarusellen 2