• Tinga

Barnkarusellen 2

Hej alla barnkarusellsåkare!

Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!

Välkomna alla gamla och nya anhängare!

• Svar på tråden Barnkarusellen 2
  • Piggelin1

Men heeeeeeeeeeeeeeej Vänner, vad kul att se dig härinne!

• Piggelin1

Tänkte på dig precis häromdagen & undrade hur det var med dig! Nu ska jag läsa vad du skrivit

• Piggelin1

Vad KUL att allt går så bra för er, med hus, bådas jobb, dagis osv! ...fast jag måste ju fråga ändå om ni saknar Götet?! ...och då menar jag inte köerna ...och inte gamla jobbet, det är ju inte så muntert där efter gårdagens utspel om varsel...

• BrudSommar2006

Hej Vänner! Vilken tur att ni flyttade för det verkar ju ha blivit en stor succé!

Piggelin, ja, att prova att plaska lite i strandkanten kanske går bättre, mycket sämre kan det ju inte gå i alla fall. Jag tycker att det är så konstigt för hon älskar ju att sitta i sin lilla badbalja och plaska med vattnet och med sin badanka.

• BrudSommar2006

Saken är ju den att det känns ju som att grannarna undrar vad man håller på med när Iris illvrålar på tomten. Känns ju som att man helst vill gå in och stänga om sig tills hon lugnar ner sig...

• viktualia
    Vännerfan skrev 2008-06-26 20:48:27 följande:
    Ni som inte gillar äppelkäcka inlägg kan hoppa över detta för jag har bara goda nyheter härifrån.
    Skoj med goda nyheter! Insåg just att jag varit i dina nya hemtrakter alldeles nyss, men det var ett kort och intensivt besök i en landsände som jag sällan passerar!

Renovering är jag bäst på! Har monterat kommod och målat trappspaljé ikväll! Plus surat över att maken snålade när han köpte dammsugare.... vilken SKITPRYL.... *suckar*
  • BrudSommar2006

Vickan, kan ni inte byta den eller har ni använt den redan? Låter som att du har en ny karriär i renoveringsbranschen annars?

• Piggelin1

Hej Vickan!
    Kul att det går framåt med renoveringen! Ni verkar vara grymt flitiga & disciplinerade!

• Vännerfan

Piggan, Jo men visst saknar jag Götet. Maken däremot gör det nog inte alls tror jag, men jag gör det. Men främst är det människorna/vännerna där jag saknar och inte staden direkt. Eller jo lite saknar jag vissa ställen och så, men de finns ju kvar. Och jag har ändå inte tid med de just nu. Jobbet och husköperiet har tagit så mycket energi och tid. Men kanske att jag inte fattat än att vi faktiskt BOR här heller. Vi har ju varit så mycket här på besök. Men idag när vi hälsade på på dagiset kände jag hur jag blev väldigt kontaktsökande mot de andra föräldrarna, så jag saknar ju att jag inte har fler vänner här, men det kommer ju alldeles säkert och så länge vi bor i bushen är det ju svårare. Men jag och Prinsen var bjudna på Firrens 1-årskalas i Midsommarhelgen och det var väldigt trevligt!!

• Vännerfan

Piggan, Jo men visst saknar jag Götet. Maken däremot gör det nog inte alls tror jag, men jag gör det. Men främst är det människorna/vännerna där jag saknar och inte staden direkt. Eller jo lite saknar jag vissa ställen och så, men de finns ju kvar. Och jag har ändå inte tid med de just nu. Jobbet och husköperiet har tagit så mycket energi och tid. Men kanske att jag inte fattat än att vi faktiskt BOR här heller. Vi har ju varit så mycket här på besök. Men idag när vi hälsade på på dagiset kände jag hur jag blev väldigt kontaktsökande mot de andra föräldrarna, så jag saknar ju att jag inte har fler vänner här, men det kommer ju alldeles säkert och så länge vi bor i bushen är det ju svårare. Men jag och Prinsen var bjudna på Firrens 1-årskalas i Midsommarhelgen och det var väldigt trevligt!!

Svar på tråden Barnkarusellen 2