Barnkarusellen 2
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
frejabn
HELT klart ses nån gång!!!! nu är vi ju borta ett tag på semester men när vi är tillbaka heeeelt klart.
och att den borttappade sexlusten sitter i min skall. Japp det är jag HELT övertygad om. Under graviditeten tror jag att det kan ha varit i alla fall en del fysiskt men nu... näe nu är det nog bara i knoppen.
Men varför???
jag tycker maken är snygg, sexig ja allt.
Men tänder jag???
näe...
skittrist
He he Frullan, det krävs ibland lite övning och tandborstning för att få till de här stjärnsmällarna men jag tror definitivt på de gamla klassiska knepen och tid tillsammans om det nu går att få fram. Lite semester kommer nog att lösa mycket för er del.
Vi har aldrig varit på semesterorten förut utan det blir första gången. Har hyrt bil och ska åka runt i ett par veckor. Ska bli skönt
Maken blängde nyss lite irriterat på mig för att jag sitter kvar och skrivet på BT han vill nog sova så jag får packa ihop.
Och Frullan, jag blev faktiskt sugen på vin nu, ska nog ta ett glas.
Problemet är nog det där kvinnliga tänkandet. Män tenderar ibland att leva ett lite enklare liv, iaf på ett visst sätt. Gillade dr Phil som sade en gång att killarna tänker linjärt, från punkt a till b, medan tjejer "krånglar" till det. På gott och ont.
Nu står maken bakom mig med ett glas vin.
Nattinatt!
frejan
hoppas du har rätt. För nu har vi ju 8 veckor på oss. Tll och med min gamla kropp borde ju kunna väckas rtill liv då. Maken är helt inne på din linje om att tid tillsamman kommer lösa det. Jag hoppas det kommer göra susen för musen
annars blir det sexterapeut när jag kommer tillbaka till stockholmen.
faaaan
det lät porrigt och bra
kanske finns det hopp för mig!
åka runt ett par veckor låter kanon. se bara till att hinna relaxa lutre också. Vi har haft semestrar där vi rest runt för mycket och man blir liksom inte utvilad efteråt vilket ofta behövs.
klart du ska ha ett glas vin frejan. Det är ju ändå...
öhhh
söndag?
japp det är det tydligen.
och då ska man vel dricka vin va?
nattvard och sånt kör man vel på söndagar...
23.13
det är vel dags för nattvard (vin) då va
no offense...
nattson och junilejon verkar också ha dragit sig tillbaka...
kanske skulle man själv testa det...
ha en alldeles underbar tid tills vi ses nästa gång.
puss på er alla raringar
men åhhhhhhh
natti natt frejan
trodde att jag skrev det ...
kanske dags att da mig tillbaka som sagt
Godmorgon!!!!!!
Ännu en krånglig natt med både Max och Malte. Detta sovande går verkligen upp och ner......
MSW
Japp, maken skötte sig med dropparna och att ta hand om barnen i lördags. Men han hade fått lämna barnen hos mormor en lite runda för han var tvungen att kolla igenom svärfars förråd. Då hade mormor fått ta dropparna men det hade också gått bra.
Nu ser ögonen så mycket bättre ut, nästan som vanligt. Men vi måste ta dropparna ett tag till för säkerhets skull.
Jo, det var såååå skönt att få åka iväg själv i lördags och komma hemifrån. Det gör man verkligen alldeles för sällan. Men nu när jag inte ammar längre så kommer det att bli skillnad.
Nenne
Hoppas jobbet blir ditt och att du kommer att trivas!
Ja, ibland undrar man allt var allt kladd kommer ifrån när det gäller ögonen. Som tur är har ingen annan i familjen fått det.
Syskon
När det gäller barn nr 2 så är det som Frullan skriver stor skillnad mot barn nr 1. Fast i vårt fall var det värre med 1:an än med 2:an. Men den stora skillnaden är ju att man har ett syskon att ta hand om och som kräver sin uppmärksamhet. Max är väldigt aktiv så det har varit jobbigt på sitt vis men nu är han ändå så stor att han klarar mycket själv och det är jag så glad för. Själv hade jag inte orkat med att ha syskonen tätt.
Frullan, sexlivet... ja jag har ingen sexlust alls. Hoppas verkligen att den kommer tillbaka när barnet är fött!
Ang barn nr två så har min kompis försökt i nästan 8mån nu och det händer inget alls på den fronten. De försökt i ca 13mån för att få ettan så det kan ju ta lite tid.
Min svägerska var här i helgen och hon sa att man saknar magen osv... Jag bara tittade på henne och sa gör man??? Jag har svårt att tro det. men visst Frullan kan jag förstå vad du menar när du säger att jag her det besta framför mig, det hoppas jag verkligen och jag längtar så!
Nattson, jag saknar då ingen mage än, tror inte att jag någonsin kommer att göra det!!!
Vi har precis varit och avlivat hunden, trist dag idag.
Humpf, jag skrev ett inlägg igår men det kom visst aldrig med?
Undrar om det var för att jag svor så att det osade åt Frejis och Nennes tantbesök? Kram på er gullisar, jag saknar ord.
Men känner med er och hoppas så otroligt mycket på era nästa försök!
Vänner, vad kul att allt funkat så bra med flytten! Det är ju en liten risk man tar när man flyttar så där så det var ju jättekul att allt blivit så bra.
Så Frullan är snart back in business igen? Otroligt vad tiden går, det känns ju inte alls länge sen man läste om brådstörtade hemresor från Vickans hemstad.
BS, ååååh nej vad tråkigt med hunden! Funkade inte medicinen längre?
Själv har jag så sjuuuukt mycket att göra på jobbet. Och maken är långt borta på tjänsteresa, tack och lov för MSN!
Nu är det bara två veckor kvar till semestern. Tjohoooo!