• Tinga

Barnkarusellen 2

Hej alla barnkarusellsåkare!

Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!

Välkomna alla gamla och nya anhängare!

• Svar på tråden Barnkarusellen 2
  • Telemarkgrrl

Vickan, eller hur!

Nenne, läser du långsamt eller?

• nennesjuttioåtta

Tänkte också tipsa om "Mig äger ingen" men Vickan hann före! Snabba Cash var svår att lägga ifrån sig, man ville bara läsa ett kapitel till och sen ett till... Har kvar sista delen i Stieg Larsson och har köpt den som kartonage (??) alltså lite större pocket, kunde inte hålla oss längre.
    Har ni läst Patient 67 av Lehane? Den var himla spännande med en twist! Och så gillar jag Håkan Nessers böcker, de som inte är med Van Veeteren.

• nennesjuttioåtta
    Telemarkgrrl skrev 2008-06-16 20:33:06 följande:
    Vickan, eller hur! Nenne, läser du långsamt eller?
    eeeheheheheheh *guilty*

BS
    om du minns att du frågade, jag har inte testat med stickor nu men jag hade en präktig aladåb i tisdags, som man skulle kunnat använda som tätning runt fönstrena på hela sommarstugan. Sen har det varit väldigt trådigt fram till i lördags morse. Så jag troooooor att jag haft ÄL. Men det är ju ändå inte en garanti för att det kommer lyckas den här gången heller... Får ju se vad detta Borago kan göra (fick ju inte tag i Glandin, men detta skulle vara ungefär samma, med både GLA och gurknåntinggrejs) och ifall att jag har hittat gåtans lösning! Eller också är det Pergon som gör susen i musen.

Lappis
    Förneka, kvinna!!!! Här ska icke kännas efter!!! *gör hedniska tecken i luften*

Nej, nu tänkte jag säga vad jag har anat här men ICKE skall komma öfver mina läppar. Det är 138 dagar kvar till BIM, om någon undrar (anteckna gärna).
  • nennesjuttioåtta

idag har jag (håll i er)
    ätit frukost
    tvättat
    pantat burkar (jag klickade på bistånds-knappen, ifall någon undrade hur långt det har gått redan)
    hämtat ut ett paket från H&M
    postat grejer
    cyklat ner på stan
    hälsat på jobbet (hehhe, mest för att kunna skriva ut mitt CV *elakt skratt*)
    anmält mig IGEN på af
    cyklat hem igen
    ätit lunch
    ringt en potentiell arbetsgivare
    cyklat tillbaka till stan och lite till
    blev uppringd av en annan, mer potentiell arbetsgivare
    simmat 1 km
    ätit pannkaka med en vän
    cyklat hem i störtregn (5 km enkel) och frös om mina bara fötter
    fastnade oförklarligt i soffan (kan det vara tyget???) och såg Kramer, Joey och Vänner (i nämnd ordning)
    Loggat in på BT
    blev utloggad igen för jag hann inte läsa klart
    loggat in på BT
    skriver långa OT-inlägg bara för att få uppmärksamhet

• nennesjuttioåtta

not bad for an unemployed, huh?

• Piggelin1

Nenne, du är bara föööör go

Telis - den har jag med läst, Ninas Resa alltså. Helt suverän & otroligt gripande!
    Ska kolla efter Krakauer nästa gång jag shoppar böcker!
    Såg att jag hade Flyga Drake i hyllan, köpte den för ett tag sen, men har inte hunnit läsa den ännu.

Vickis Pickis - kul att renoveringen går framåt! Go girl & skit högaktningsfullt i alla besserwissrar

Mig äger ingen har jag också tänkt läsa, men inte köpt den ännu.

• Telemarkgrrl

Nenne, OMG vad duktig du har varit idag! Jag blev trött bara av att läsa om din dag.

Själv har jag tagit bussen till jobbet, läst lite mejl, gått 50 m till kinarestaurangen och ätit lunch, gått 50 m tillbaka till kontoret, läst lite mejl och tagit tunnelbanan hem.

• Piggelin1

nenne - fattar verkligen varför du inte hinner in här!!

• viktualia
    nennesjuttioåtta skrev 2008-06-16 20:47:59 följande:
    not bad for an unemployed, huh?
    CheerleaderCheerleaderCheerleader

Heja Nenne friskt humör!!!!

(nu ska jag måla lite panel....)
Svar på tråden Barnkarusellen 2