Barnkarusellen 2
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Telestubben - den har jag också läst! Den berörde verkligen!!!
Vickan, eller hur!
Nenne, läser du långsamt eller?
Tänkte också tipsa om "Mig äger ingen" men Vickan hann före! Snabba Cash var svår att lägga ifrån sig, man ville bara läsa ett kapitel till och sen ett till... Har kvar sista delen i Stieg Larsson och har köpt den som kartonage (??) alltså lite större pocket, kunde inte hålla oss längre.
Har ni läst Patient 67 av Lehane? Den var himla spännande med en twist! Och så gillar jag Håkan Nessers böcker, de som inte är med Van Veeteren.
idag har jag (håll i er)
ätit frukost
tvättat
pantat burkar (jag klickade på bistånds-knappen, ifall någon undrade hur långt det har gått redan)
hämtat ut ett paket från H&M
postat grejer
cyklat ner på stan
hälsat på jobbet (hehhe, mest för att kunna skriva ut mitt CV *elakt skratt*)
anmält mig IGEN på af
cyklat hem igen
ätit lunch
ringt en potentiell arbetsgivare
cyklat tillbaka till stan och lite till
blev uppringd av en annan, mer potentiell arbetsgivare
simmat 1 km
ätit pannkaka med en vän
cyklat hem i störtregn (5 km enkel) och frös om mina bara fötter
fastnade oförklarligt i soffan (kan det vara tyget???) och såg Kramer, Joey och Vänner (i nämnd ordning)
Loggat in på BT
blev utloggad igen för jag hann inte läsa klart
loggat in på BT
skriver långa OT-inlägg bara för att få uppmärksamhet
not bad for an unemployed, huh?
Nenne, du är bara föööör go
Telis - den har jag med läst, Ninas Resa alltså. Helt suverän & otroligt gripande!
Ska kolla efter Krakauer nästa gång jag shoppar böcker!
Såg att jag hade Flyga Drake i hyllan, köpte den för ett tag sen, men har inte hunnit läsa den ännu.
Vickis Pickis - kul att renoveringen går framåt! Go girl & skit högaktningsfullt i alla besserwissrar
Mig äger ingen har jag också tänkt läsa, men inte köpt den ännu.
Nenne, OMG vad duktig du har varit idag! Jag blev trött bara av att läsa om din dag.
Själv har jag tagit bussen till jobbet, läst lite mejl, gått 50 m till kinarestaurangen och ätit lunch, gått 50 m tillbaka till kontoret, läst lite mejl och tagit tunnelbanan hem.
nenne - fattar verkligen varför du inte hinner in här!!