• Tinga

Barnkarusellen 2

Hej alla barnkarusellsåkare!

Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!

Välkomna alla gamla och nya anhängare!

• Svar på tråden Barnkarusellen 2
  • nennesjuttioåtta

sweetstreet
    men vilket jävla pitttrick du blivit utsatt för! Vad skönt (och otroligt imponerande) att du haft kraften att gå till botten med det! *kram*

• Telemarkgrrl

Piggelin, särskilt Into the wild gillade jag supermycket. Den har jag läst tre-fyra gånger. Det är för övrigt är en film också som är förvånansvärt bra för att vara baserad på en bra bok.

• nennesjuttioåtta
    Telemarkgrrl skrev 2008-06-16 20:53:00 följande:
    Nenne, OMG vad duktig du har varit idag! Jag blev trött bara av att läsa om din dag.Själv har jag tagit bussen till jobbet, läst lite mejl, gått 50 m till kinarestaurangen och ätit lunch, gått 50 m tillbaka till kontoret, läst lite mejl och tagit tunnelbanan hem.
    ja, men frågan är vad som ger bäst betalt... Hmmmm *pekar med stor skumgummivante på Telis*
  • nennesjuttioåtta
    Piggelin1 skrev 2008-06-16 20:53:25 följande:
    nenne - fattar verkligen varför du inte hinner in här!!
    eller hur! *torkar svetten ur pannan*
  • nennesjuttioåtta
    viktualia skrev 2008-06-16 20:53:27 följande:
    Heja Nenne friskt humör!!!!(nu ska jag måla lite panel....)
    HAHHAHAA Ska du säga! Räser-snickarn!!! Kan vi hyra dig sen när vi köper hus?
  • nennesjuttioåtta

hohooo? Ånej. Har jag blivit en tockendäringa *darrar på läppen och väser skälvande* tråddödare...?

• Telemarkgrrl
    nennesjuttioåtta skrev 2008-06-16 20:57:41 följande:
    ja, men frågan är vad som ger bäst betalt... Hmmmm *pekar med stor skumgummivante på Telis*
    Jo, fast vem tror du riskerar att dö av tristess först?
  • nennesjuttioåtta

svårt att säga, jag är ju bara i början på min "karriär"
    Om några veckor/månader så kan jag rabbla hela kanal 9's tablå. Då är det riktigt farligt. Och då har jag något att tävla med!

• nennesjuttioåtta

fast det kanske inte är en tävling om vem som ska dö av tristess först. *lägger pannan i djupa veck och ser intellektuektiell ut*

• nennesjuttioåtta

fast det kanske inte är en tävling om vem som ska dö av tristess först. *lägger pannan i djupa veck och ser intellektuektielligent ut*

Svar på tråden Barnkarusellen 2