Barnkarusellen 2
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
sweetstreet
men vilket jävla pitttrick du blivit utsatt för! Vad skönt (och otroligt imponerande) att du haft kraften att gå till botten med det! *kram*
Piggelin, särskilt Into the wild gillade jag supermycket. Den har jag läst tre-fyra gånger. Det är för övrigt är en film också som är förvånansvärt bra för att vara baserad på en bra bok.
hohooo? Ånej. Har jag blivit en tockendäringa *darrar på läppen och väser skälvande* tråddödare...?
svårt att säga, jag är ju bara i början på min "karriär"
Om några veckor/månader så kan jag rabbla hela kanal 9's tablå. Då är det riktigt farligt. Och då har jag något att tävla med!
fast det kanske inte är en tävling om vem som ska dö av tristess först. *lägger pannan i djupa veck och ser intellektuektiell ut*
fast det kanske inte är en tävling om vem som ska dö av tristess först. *lägger pannan i djupa veck och ser intellektuektielligent ut*