• Tinga

Barnkarusellen 2

Hej alla barnkarusellsåkare!

Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!

Välkomna alla gamla och nya anhängare!

• Svar på tråden Barnkarusellen 2
  • BrudSommar2006

Man ser att Tinga är inloggad ibland förresten men hon skriver i andra tråden i stället kanske? Har inte kollat.

• Fru FruLLan

Hejsan tjejer

Wihaaaaaaaaaa vad mycket jag har att läsa ikapp nu....
    jag som tänkte att det går vel ganska snabbt att skumma igenom för at se att inga läskinga tanter eller annat sattyg dykt upp..

ha ha
    trodde jag ja....

bara att börja dååååå.......

puss på er alla

hmmmm får se hur långt jag kommer ser jag på klockan....

• Sweetstreet63

Å
    har inte hunnit läsa ikapp för idag har varit en galet stressig dag.
    Men vill abra säga att troligtvis, FÖRHOPPNINGSVIS kommer vår Lill-Skrutta hem imorgon!!!!!

Jag hoppashoppashoppashoppashoppas....!!!!

Kan knappt fatta.
    Men som sagt, vi får veta bestämt imorgonbitti.

Iiiiiiiiihhhhh!!!!!!!

Nu ska jag sova. Men har gått lite på "uppåttjack" sedan vi fick beskedet, och har därför inte varit trött trots den sena timmen. Men nu ska det sovas.

KRAM till er alla!!!!

• Lapinette

Oj, här har det varit kvällssnack ser jag, bäst att läsa ikapp.

• Lapinette

Istället för att chatta med er trevliga människor så var jag och tränade ett hårt step-pass innan det blev ett reseprogram om Japan följt av en tråkig fotbollsmatch, who care about Austria - Germany??!!

Piggelin - är du så lättskrämd men klarar av att läsa snabba cash? Då klarar du säkert av Läckberg också. Själv älskar jag deckare men varvar de ibland med lite annat för att inte bli helt insnöad.

Vickan - attans vad ni jobbar!!!

nenne - har antecknat 138 dagar kvar till BIM ... en fråga bara, hur i hela fridens namn kan det vara möjligt?

Sweet - vad skönt att ni får hem lillskruttan!!!

• Zozo

*antecknar febrilt* Mysigt med massa lästips! *tackar och bockar i alla riktningar*
    Jag läste ju en bra bok jag med, men vad sjutton hette den igen.. Den handlar om en författarinna som flyttar in i en hyrd stuga och blir vän med en äldre dam.. Ganska lagmâld, men vacker bok. Om jag bara kunde komma pa vad den hette igen!

• Piggelin1

Zozo - "Jag vill sjunga dig milda sånger", tror jag?!
    Gillade den skarpt & läste i förra veckan ngnstans att hon precis kommit ut med en ny bok.
    www.adlibris.com/se/product.aspx
    Tänkt invänta pocket även där...!

• Mrs  B

Hurra Hurra Hurra

Malte har sovit som vanligt inatt, skönt!!!!
    Somnade vid 20, omnattning vid 24, flaska vid 03.30 och sen klarvaken 05.30.
    Hoppas nu detta håller i sig eftersom mina föräldrar ska passa barnen helgen som kommer då vi ska på bröllop.
    Trist om han ska kladda med sömnen och maten nu när vi lämnar bort båda för första gången.

Av någon anledning har Max börjat prata om att han vill ha en lillebror till som ska heta Arvid (??????). Igår klappade han tom min mage och sa att jag hade en bebis i den. Nej det har jag inte sa jag, jag har bara ätit lite för mycket.
    Ja, vad ska man säga.......

zozo
    Vi kanske ska slå till med en tråddate i Skåne om du är här i sommar?????

• Nattson

Vickan, vad duktiga du och din make är som jobbar på så mycket!! Ni kommer att vara så grymt stolta över vad ni gjort när ni är klara! vi var det och då hade vi bara gjort om hallen

Sweet, hoppas att ni får hem lilltjejen!! Det skulle ju vara kanon!

Inte mycket som händer här annas, tar det lugnt och tittar på tv. Nästan att jag är rädd att soffan ska få mitt as print så mycket som jag sitter där

Svar på tråden Barnkarusellen 2