Barnkarusellen 2
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hmm, näe, det kanske inte är något att stå efter. Men du, om ett par månader är det OS. Om man nu verkligen MÅSTE vara arbetslös någon gång i livet så är det väl bra att passa på just då?
ja, det är ju ett av mina delmål, det första håller ju på som bäst. *gräver i popcornskålen och kolalr in de allt för långa shortsen på Podolski*
Podolski?
Har inte läst Into the wild men tyckte filmen var helt fantastisk!!!
Ja OS eller VM är väl ypperliga tider att inte ha ngt jobb??? Det är ju som ett heltidsjobb bara att följa med i alla sändningarna...
Nenne du lär ju inte dö av tristess först... jag har varit ledig idag och inte ens gjort en tiondel så mycket saker som du. Min dag har bestått i: Vakna, gå ut med hundarna, äta, sitta framför datorn, slökolla på Oprah, gå ut med hundarna,sitta framför datorn, handla och laga mat... Och föga förvånande är jag nu tillbaks framför datorn Inte precis en jätteproduktiv dag...
Nenne, vilken stress! Nåväl, med en sådan aladåb känns det ju som att chansen är större den här gången då, du hade nog ingen ÄL förra månaden eller vad tror du?
Vem frågade när jag ska börja jobba? 1:a september är det som gäller i alla fall.
BS - då börjar vi jobba samtidigt!
Helt sant nenne, faktiskt bara en dag ledigt mellan mina 1,5 dygns pass på jobbet... så det fick vara OK med en slapp dag.
Haha var tvungen att googla Podolski, sidan jag fick upp var rolig Vet inte om jag vågar lägga ut adressen här???
Googla honom, klicka på bilder och klicka på den tredje bilden som dyker upp så kommer man dit...
Piggelin, ska maken vara hemma då? Hur länge? Har du tänkt att sluta amma helt innan dess?
Maken tänker ta en eller två dagar i veckan från det att jag börjar jobba eftersom inskolningen på dagis börjar 11:e augusti, jag har inte lyckats få klart besked från honom hur han ska göra än!
Nej, nu är det läggdags här också. I förmiddags somnade Iris vid tio, ungefär som vanligt, och sedan gick jag och lade mig också och vi vaknade inte förrän kvart i tolv! Har aldrig hänt att hon sovit så länge på förmiddagen förut!