Barnkarusellen 2
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄäntligen Frejis och stort GRATTIS till toppembryot! Hoppas ni kan få något till frysen också (syskonförsök ).
Testdagsnart, moi?! Nej, har ju bara ruvat i en dryg vecka. Tanten kommer nog lagom innan midsommar om jag känner henne rätt. I fjol kom hon på själva midsommarafton....hon gillar sånt för även nyårskvällen kom hon .
Frejis: Så bra! Hurra!
Fastna! Häng kvar! Kom ut om nio månader! *ropar jag uppmuntrande till toppbetygsembryot*
Stor kram till Frejis! Och till er andra! Och till koko som gjorde mig glad med bloggomdömet! Tack!
Åh vad bra Freijs! Håller tummarna för ditt toppembryo!
Freijs, härligt med topp embryo!!
MSW, jo det är skönt att vara hemma man kan sova när som osv. Som inatt när jag vaknade vid 0430 med onda sammandragningar sm höll på i ca 2timmar. Dåär det skönt att kunna sova på morgonen!
BS, nja det är lite kallt för pool badande, men jag ligger mycket i soffan och tittar på tv Måste se till att låna några bra filmer av grannen annars kommer jag att ruttna på all skit som sänds på dagarna!
Oms,
läggningsrutiner kan jag inte bidra med, men sminktips kanske. Inte för att jag just nu hunnit använda så mycket sådant dock
Jag använder sedan några år I.D som är mineralbaserat och allergivänligt. Finns på Åhlens City bland annat och på flera salonger. Dock lite dyrt, men jag tycker det varit värt det. Jag läste en test i Amelia av mineralpuder nyligen och det har kommit en massa nya sorter som kanske är mer prisvärda. Ska se om jag hittar det. Laura Mercier heter ett märke som andra varit nöjda med. De flesta märken ska gå att köpa från USA på nätet billigare, har dock inte testat det själv.
Jag fuskar lite med andra mascaror och concealers men annars är det mesta jag provat mycket bra.
Hejsan tjejer
äntligt sitter jag framför en dator och har tid att komma in.
Det var ett tag sedan....
Så pass länge sen faktiskt så att jag inte kom in i tråden
kunde inte logga in på mitt konto
hmmmm är det såååååå långe sedan, det trodde jag faktiskt inte
Men men tiden flyger ju förbi.
Men trots nytt nick är det samma gamla fruLlis som varit med från start... fast sen borren kom ytterst sporadiskt tyvvär
Jag har smygläst en hel del men inte haft tid eller tillfälle att logga in.
Men nu har det ju hänt sååååååå mycket sen sist. Två små tjejer har sett dagens ljus har jag fått sms om.
Otroligt stora och varma grattis till sweetan och september.
Guuuud vad mycket grattis jag vill ge er . Hoppas att allt är bra emd er och flickorna och se till att njut av tillvaron. För hur jäklarns klyschigt det än är så går det såååå fort. Helt plötsligt har man en mer eller mindre kommunikativ liten parvel som tar sig runt, bubblar en massa, leker och är full med liv och rörelse.
Super otroliga grattis till Frejan!!!!!! Det låter ju som det gått toppend en här gången!!!! Vad kul.
Hur går det för tinga och smågrabbarna. Jag följde er massor länge där på sjukhuset och beundrade ert mod och styrka. Hoppas att allt är bra med er alla.
Själv så flänger jag runt en hel del och är ofta på platser utan tillgång till varken dator eller uppkoppling.... ni vet landet och sånt....
Annars är allt bara bäst. Idag har jag ridit terräng hela dagen och ska göra det även i morgon ocgh på söndag så jag borde vel sova nu. Men jag ska istället läsa ikapp och dricka vin. Maken är ute och borren sover som vanligt.
Puss på er alla och hoppas vi ses mycket oftare nuförtiden!!!!!
Godmorgon alla!
Koko: Menar dom då typ att man lägger en kudde eller något jämte på höger sida så det blir svårare att rulla dit? Eller hur menar man annars utmana? Fast jag tycker att han gott kan få rulla åt vilket håll han vill!!
Frejis!! Grattis! Hoppas att något funkar att frysa också.. Annars kunde de väl planterat in alla, femlingar vore väl något..
*hoppas jag inget glömde*
Iris rullade länge runt åt ett håll innan hon kunde krypa. Har för mig att hon till sist började rulla åt båda hållen men jag minns inte säkert, det blev ju krypa av så småningom för henne i vilket fall! Nu övar hon som bäst på att gå, det är väldigt vingligt men det syns att hon verkligen vill nu. Som mest är vi väl uppe i en åtta - tio steg.
FruLlan, vart tar ens gamla nick vägen då om man inte kan använda det själv? Då borde det väl vara tillgängligt att lägga upp på nytt? Eller är det låst ett tag?
Frejis, vad roligt att det gått bra och att det bara var internetuppkopplingen som strulade!
Idag ska Iris och jag klippa oss och sedan ska vi ha familjen här på middag. Hoppas att vi hinner städa lite och handla hem lite mat innan de dyker upp!
AM, har alltid gillat din blogg! Jag skulle bli riktigt ledsen om du slutade med den.
Fru FruLLan - Hahaha, gillar skarpt ditt nya nick!! Vad härligt med en massa ridning! Förstår att du inte hann ringa igår och tänkte att det inte var någon idé att jag ringde då heller.
MSW - Snarare att försöka göra honom nyfiken på saker som ligger på "fel" sida, så han vill ta sig dit. Fast jag tror vi tar det lugnt, han har annat på g i stället. Har börjat resa sig upp på raka armar och försöker dra upp benen under kroppen till krypställning, så vem bryr sig åt vilket håll han rullar???
Frejis - Vad snällt att du letade upp en dator så vi slapp leva i ovisshet längre. Att vara med i den här tråden medför ju vissa förpliktelser!
BS - Imponerande envishet! Men så känns det ju sååå bra när man får precis som man vill ha det också!
Nu ska jag äta mer choklad till frukost, fast sen får det nog bli lite fiberhavregrynsgröt också så att magen får sitt också...
Kram på er!
Frejis, grattis!! Vad skönt att höra att du fått ett toppembryo tillbaka! Se nu till att den lilla trivs riktigt ordentligt.
Fru FruLLan, kul att se dig!!
Här har vi inga planer alls för dagen utom att maken ska hem till en kompis ikväll för att titta på fotboll. Han säger att det inte är något kul att titta tillsammans med mig.
Jag ska kanske surfa lite och se om jag kan schysst restaurang som vi kan fira vår 2-åriga bröllopsdag på. Det är ju inte klokt vad tiden går fort, 2 år! Jag som minns det som igår.
Men vad det är underbart med helg och jag tycker faktiskt att det är lite mysigt med mulet och regn. Hoppas att det kommer ett rejält åskoväder också.