• Tinga

Barnkarusellen 2

Hej alla barnkarusellsåkare!

Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!

Välkomna alla gamla och nya anhängare!

• Svar på tråden Barnkarusellen 2
  • gosnosen

telis - såg en annons i sthlm city idag ang. att de sökte personer med endometrios till utvärdering av en ny behandlingsmetod mot menssmärtor för patienter med endometrios. tänkte på dig då! det är kvinnokliniken på danderyds sjukhus.

håller tummarna för freijs idag!

• FruCicci

Tack zozo, det ser ju bra ut också, ska kolla dessa. De har inte svarat än från Telis hotell förslag, jag ger dem till i morgon... vi måste verkligen boka in oss på ngt snarast...

• Godisråttan

Man har inte ägglossning om man äter minipiller?(dum fråga kanske..

• Lapinette

Cissi - vad jobbigt att det känns så tungt att träffa arbetskamraterna och tänka på jobbet. Ska du börja leta efter annat eller försöka att få till en knodd till illa kvickt !

Zozo och Telis - ska spara era länkar med hotell i Nice då jag inte vet om vi kan och vill våldgästa kompisar när vi väl åker ned. I augusti är det två år sedan vi flyttade upp och jag har ännu inte varit åter. Saknar det så! Fast å andra sidan åker vi ned vill nog inte maken bo i Nice...han är inte så förtjust utan det blir nog mer åt Cannes hållet till. Ska nog leta upp Tingas länka till hotellet de hittade.

Övrigt - inget nytt under solen! Kan inte låta bli att känna efter även om jag vet att det bara är spöken i hjärnan och inget annat som gör att jag tror jag har lite ont i tjejmagen etc. Varför kan man inte låta bli??!!

• Izzie

Gomorron, gomorron. Eller det är väl snart dags för lunch.

Idag känns som en strålande dag! Maken tog natten så jag har fått sova! Nu har jag precis lagt Matilda för en liten tupplur och jag har äntligen tagit tag i våra bröllopsbilder som ännu inte satts in i album *skäms*

Vilken fantastisk dag det var ändå! Det finns verkligen ingenting jag ångrar eller skulle velat ha annorlunda när jag tänker på vårt bröllop.

Jag känner mig oxå tacksam för att vi gifte oss då, för nu, med både hus och barn, hade vi aldrig haft råd. Åtminstone inte på det sättet som jag och maken drömt om.

Dessutom har jag fått lite motivation till att ta tag i mina graviditetskilon. Dels för att jag såg en hiskelig bild på mig själv, tagen förra helgen på badstranden, dels för att jag ser fina bilder från bröllopet. Det kan bli bättre med andra ord.

• BrudSommar2006

Izzie, undrar när vi kommer att ta tag i våra bröllopsbilder... Det var ju två år sedan nu och med en busig Iris i släptåg blir det aldrig av. Sedan är det ett album till Iris vi vill göra också, jaja.

Nu ska vi ut igen och jaga presenter.

Godisråttan, nej.

• BrudSommar2006

Frejis, jag håller tummarna så hårt jag kan1

Lapinette, hur var konserten?

Får kanske läsa om det när jag kommer tillbaka?

• Telemarkgrrl

Cicci, nej jag har inte bott där själv men det ligger perfekt till i gamla stan och nära stranden. Har också läst att det ska vara enkelt men bra.

Hoppas att du slipper gå tillbaka till det där jobbet, det är inte kul att ha ångest över jobbet när man spenderar så himla mycket tid där.

gosnosen, tack snälla gulliga för tipset! Jag såg någon sån undersökning för ett par månader sen och då fick man inte försöka skaffa barn samtidigt eller genomgå någon slags hormonbehandling. Just nu tar jag Synarela och sen blir det kanske en IVF till, men efter det är jag definitivt villig att hoppa på någon sån undersökning.

Undrar så hur det har gått för Frejis?!?

Svar på tråden Barnkarusellen 2