Barnkarusellen 2
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
telis - detta verkade inte vara något läkemedel som skulle utvärderas utan det stod att man sköljer igenom äggledarna vid tre tillfällen. men det kanske inte går ändå pga barnförsök och IVF. tycker synd om dig som ska behöva ha så ont!
Ja just det... Frejis är inne för ET idag!!! Är säker på att det har gått bra annars borde hon ju vara här inne och beklaga sig. Ahhhh... vad spännande och höra hur många embryon hon fick till. Håller tummarna!
BS - konserten var bra, en jäkla show med massor av klädbyten och dansare. Nästan som en musikal. Det var ju makens julklapp så jag frågade honom efteråt vad han tyckte var bäst under konsterten. Han svar löd "att se min fru så glad och lycklig".
gosnosen, jag ska försöka hitta en City på vägen hem. Jag kollade på DS hemsida men hittade inget där. Det kan ju hända att man tillhör den efterfrågade gruppen.
Vad gulligt sagt av din man, Lappis!
Håller oxå tummarna för Frejis!!!
Lappis: gott att konserten var bra, och väldigt gulligt sagt av maken, fast det är väl inget tvivel att du har en gullig make, visar han juh titt som tätt!
Håller tummar och tår för Frejis!
Idag har det varit skolavslutning och vi gick med alla eleverna till kyrkan är väl ca en kilometer att gå så det är inte så särskilt långt, men kände nästan som lite kramp i nederdelen av magen, som gav sig så fort jag fick sitta i kyrkan.. Tror att det berodde på att jag inte fick hålla mitt eget tempo (som är näst intill snigelfart nu..), utan gick fortare än jag skulle gjort annars.. Förutom det har dagen varit jättebra, men nu ska jag iväg och hämta maken och åka och handla inför att vi ska fira makens födelsedag på lördag!
Inne och kikar innan jag sticker hem för dagen... ingen Frejis! Fick hon såååå mycket morfin?! Hoppelihoppas att det gått bra.
Fortfarande ingen Frejis?! Huuuur haar det gått!!?? Haaalllåååå Frejis! Hm, hon kanske ligger och vilar?
Lapinette, han är ju för mysig, din make!!!
Hej hej!
Vinkar lite från vårt hus! Första lediga dagen idag och det har varit skönt att vara hemma!
Freijs hur har det gått??
nahe.. Fortfarande ingen Frejis!
Nattson: Vad bra att det känns skönt att vara hemma.. Du var juh lite ambivalent att lämna jobbet redan menar jag..
Fick lite (vad jag tror är) sammandragningar när vi var och handlade också.. Så det känns skönt att sitta och slappa i soffan nu istället! Men det slutar juh iaf på en gång när jag "lugnar ner" mig, vilket ändå känns bra, får väl se hur det utvecklas till nästa gång vi ska träffa BM, så får vi väl se vad hon säger...
Håller också utkik efter Freijs...