• Tinga

Barnkarusellen 2

Hej alla barnkarusellsåkare!

Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!

Välkomna alla gamla och nya anhängare!

• Svar på tråden Barnkarusellen 2
  • Lapinette

Babysim - absolut den dagen jag får barn (om den dagen kommer... som sagt, hum, hum... känns det inte lite i magen??!!). Min brorsas båda barn gick på babysim och har varit helt galna i vatten (t o m tävlingssimmat) sedan dess. Den minsta slängde sig obehindrat i från bryggan är han var 5 år. Alla vuxna höll då på att hoppa i efter (de som inte kände honom) för han var så liten så man trodde han var 3 år ... och sen dök han upp och simmade själv tillbaka till bryggan. Själv älskar jag att dyka och simma... medan maken är ett skämt!

• Izzie

Ang napp-frågan så skulle jag nog våga prova. Det funkade för oss. Köp anatomiska nappar, de ska funka bra ihop med amning. Matilda har heller inte haft problem med att växla mellan bröst, napp och flaska.

• Piggelin1

Mmmm, jag vet - minns när vi skulle välja kakel till vår toalett resp. badrum i denna lgh, man blir ju tokig till slut! Nästan bra att vi "bara" får välja kakel från ett ställe, då är iaf utbudet någorlunda begränsat

Vad kul med Kylie Minogue! Ha det så kul!
    Själv läste jag i tidningen att Salem Al Fakir spelar på Lisberg i morgon kväll, så vi kanske slinker dit en sväng!

• Lapinette

I will be so lucky, lucky, lucky.... Sitter här och värmer upp.

• Lapinette

Har ni märkt att sen nenne slutat jobba så har hon inte tid att vara här inne så mycket !

Sen vi träffades i söndags så läser jag hennes inlägg med hennes dialekt och detsamma gäller dig Piggelin. Jag liksom hör era röster... sjuuuukt!!!

• Zozo

Lappis - Kylie har redan varit här ("hos mig").; Det drog in jag vet inte HUR manga lastbilar och massor med folk för att sätta upp spektaklet! Fick väldigt bra recensioner iaf.

Fördelen att bo i ett liiitet land med microhuvudstad är att det är hyfsat enkelt att fa tag pa biljetter även till stora artister. Jag har inte varit pa nagon ännu men mina kolleger springer titt som tâtt.

• Lapinette

Läste recensionerna från hennes premiär i Paris och även där fick hon bra betyg. När vi bodde i Cannes åkte vi iväg på sommaren på konsert i Monaco. Det var en upplevelse och vilka artister som kom varje sommar...problemet var att få tag på biljetter.

Svar på tråden Barnkarusellen 2