Barnkarusellen 2
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
BS: Letar du skor till maken? Har du kollat på Jerns - de brukar ha stora storlekar (fast är 46 stort?)?
Annars tipsade ju Cicci om upplevelser. Kan verkligen rekommendera www.boxexperience.com - har fått flera uppleelser därifrån.
Heja Frejis och äggen (och utpumpade maken!)
Kram till alla!
BS: Letar du skor till maken? Har du kollat på Jerns - de brukar ha stora storlekar (fast är 46 stort?)?
Annars tipsade ju Cicci om upplevelser. Kan verkligen rekommendera www.boxexperience.com - har fått flera uppleelser därifrån.
Heja Frejis och äggen (och utpumpade maken!)
Kram till alla!
Jag skulle vilja se en bild på Nennes snygga man ... Mna blir ju nyfiken!
Cicci, såg du länken till hotellet som jag tipsade om förra gången du frågade: www.villa-la-tour.com/hotel_in_nice.php ?
Koko, tusen tack för boktipset, jag har beställt den nu.
Cicci igen, du ser iallafall ruggigt fräsch ut när du är så bakis så klockorna stannar.
Hej Telis!
Hej AM!
Telis: HAr du fått ngt svar fr chefen på din förfrågan ...?
Cicci; vad har du för budget för hotellet i Nice ungefär?
Lappis; mja champagnen var nog lite var som i nyar men framför allt var den god och jag tror vi hade totalt 6 flaskor till 4 personer..