• Tinga

Barnkarusellen 2

Hej alla barnkarusellsåkare!

Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!

Välkomna alla gamla och nya anhängare!

• Svar på tråden Barnkarusellen 2
  • nennesjuttioåtta

Lapinette
    ja, du var dig också rätt lik, faktiskt! Och vadå ruvar? nej, nu tror jag bestämt att du inbillar dig. I sommar kommer det inte att hända nåååååågonting aaaalls!

• MSW

Grattis Nenne!

Låter som ni hade en urhärlig picknick!

Frejis: Hoppas det har gått/går super bra idag och framöver med barnkarusellen!

• fru AM

Hej brudar!
    Så tråkigt (för mig) att jag inte lyckades ta mig ut i parken i söndags! Mina gäster ville inte släppa greppet ... Hade varit så kul att träffa er och få beskåda de tysta och snygga (enligt uppgift!) männen!

Kommer inte ihåg om jag grattat September: GRATTISGRATTIS! Stor tjej - precis som Livia! Hon såg ut som värsta brottar-Bertan när hon kom ut - med tjocka armar och luden rygg och boxarnäsa dessutom!

Idag är min hobby att sitta och skriva jätteroliga chattmedellanden till min man som sitter i telefonkonferens. Han kan tydligen inte låta bli att läsa ...

• Nattson

Grattis på födelsedagen Nenne!

MrsB kram rill dig och din make!

Jag kmmer hem från läkaren idag och går nu på kryckor. Det jag trodde var en nerv i kläm är foglossning. Men det funkar bättre att gå med kryckorna. Har också fått ett bälte som ska ge mera stöd och hålla ihop bäckenet lite. Blev sjukskriven på 100% på en gång. Imoprgon åker jag in till jobbet och avslutar allt, det känns bra och jag hann med mycket igår så det är inte så mycket kvar!

• Nattson

Aahhh jag glömmer ju alltid något *suckar*

Frejis - lycka till med ÄP idag!

Lappis jag tänker på dig och håller tummarna!

• start september

Fortsatt tack för grattis! I natt har jag sovit två tretimmarspass! Tjoho! Tänk vilken skillnad! Tjejen verkar har kommit i ätfaser om ett par timmar och sedan långa sovpauser.

Nu har hon sovit 2,5 h och vi har hunnit plocka undan överallt! Super!

A.M, vår tjej är också ganska stadig, 52 cm är inte så mycket till de 4,4 kg. Dessutom har hon knappt gått ned något, efter fyra dagar hade hon bara backat 70 g!

"Viskar" Lapinette, håller hårda hårda tummar.

Freijs, hoppas så det gått bra!

Omsan, kul att se dig! Nej, ingen EDA. TENS hemma, akupunktur samt att de gav bäckenbottenbedövning de sista minuterna tillsammans med sugklockan. Vet ej om den hann bita riktigt ens, men den var guld värd sen med moderkakan som strulade och inför att det skulle sys. Profylaxandningen funkade bra - jag är jättenöjd med att vi gick kursen.

• MSW

Nattson: Har inte uppfattat att du haft så ont av foglossningen.. Skönt att du iaf fick hjälp mot det! Skönt också att du hann så mycket igår på jobbet, så det går snabbt att avsluta!

September: Vad skönt med långa sovpass.. Både på dagen och natten!

• Lapinette

nenne - GRATTIS och vad härligt med Selma!!!

• Izzie

Kul att ni verkar haft en sån mysig picknick! Var det ingen av er som hade kamera med er så ni kunde fota lite och lägga in i galleriet? Hade varit kul att se...

Frejis - Lycka till idag! Väntar med spänning på rapport!

Nenne - Grattis! Vilka härliga "överraskningar" som du har på gång! Njut av spa-vistelsen!

September - Vad härligt att du fått lite sömn! Det gör så stor skillnad!

Lappis - Håller tummarna för dig! Det är din tur nu...

Nattson - Trist att du fått såna besvär av foglossning. Men det börjar ju närma sig målgång nu. Hoppas du kan njuta av din ledighet. Det är ju helt rätt tider för det nu iallafall.

Zozo - Kram tillbaka!

Mrs B - Skickar en stärkande kram! Tänker på er!

Junilejon - Bor du i Värnamo eller utanför? Min kusin tar studenten från John Bauer-gymnasiet. Finns det flera olika?

Nä nu ska jag återvända till min städning av tvättstugan. Använder bänken där till skötbord, och nu när Matilda vrider sig som en mask när man ska byta på henne, tänkte jag hänga upp leksaker i gummisnoddar som hon kan leka med. Tror att hon har somnat nu, så man får passa på!

Annars väntar sporttokiga jag på matchen ikväll! Har kollat på de flesta matcher som varit hittills i EM, men Sverige är såklart viktigast. HEJA SVERIGE!!!

• Zozo

Här tar folk LEDIGT för att vara hemma i tid till fotbollsmatcherna... (Jobbar med tyskar o fransmän) Känner mig helt oförstadd.. jag maste vara den ENDA som inte bryr mig ett skvatt om fotboll, oberoende om Zimbabwe eller Sverige spelar...

Svar på tråden Barnkarusellen 2