Barnkarusellen 2
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Telis - har inte frågat maken hur det är på CvL. Intressant det där med klockringningen i Falun.
Lappis, jo då, dom har ett litet hemtrevligt rum med tidningar och videofilmer och innan dom går in där så får dom skriva på ett papper om att dom typ inser att det blir deras barn om det blir några. Sen är det "bara" att gå in där, göra sin business och ställa in burken i skåpet och ringa på klockan. Och så förstås gå ut i korridoren igen, rödlätt i ansiktet och svettig i pannan. Stackarna alltså.
Lappis.. Jo JAG plussade ju faktiskt i ar; även om det var i januari Sa NAT har det ju blivit i ar, men sorgligt lite...
Grattis Nenne och grattis Frejis till glädjande resultat!
Zozo - sorry, det känns sååå länge sen så jag kom inte ihåg om det var före eller efter nyår.
Ingen fara - hon blev ju till pa nyarsafton sa det är väl ett gränsfall Mer champagne till folket!
Absolut!!! Fast jag vet då inte om det har hjälpt oss trots all skumpa som vi häver i oss. Eller har du något trick, ska man dricka den samtidigt som ...??!!
Telis - he he, jag känner igen beskrivningen, maken hade tät kontakt med labbpersonalen dessutom verkade det finnas ett rum för proceduren som var upptaget när han ville gå dit. Det lät på honom att killarna lätt blev störda mitt i processen eftersom han sade att det hördes hur folk gick förbi...
Tack för alla grattis tjejer!
Zozo - jaha, så det var du som var årets första plus? Vill minnas att även Frullan som en gång startade den allra första tråden fick sitt plus på Nyårsafton (eller dagen).
Lappis - vi får se vem som plussar först. Om jag nu kommer så långt som till ET, kan vi då inte plussa nästan samtidigt?
Frejis - så klart du kommer till ET med sju ägg.
Grattis nenne från mig också! Är så glad att du och mannen din dök upp i söndags!!
Stort grattis till frejis också, är sååå glad för er skull!!! Hoppas det går hela vägen nu, och tycker definitivt att du och lappis ska plussa samtidigt!
Tack för en mysig träff i söndags, så roligt att träffa er igen, och piggelin för första gången!
Telis - har jag tipsat om www.endometriosforeningen.com och den här boken?www.endometriosis.org/key.html
Annars gör jag det nu. Endometriosföreningen kanske du redan är med i förstås?
Jag slutade med vete och komjölk och åt zink, omega3 och omega6 utöver mittval kvinna under de 5 månader jag var nedreglerad inför min ivf. Har ingen aning om det hjälpte fertiliteten, men magen blev iaf bra för första gången på 6 år...
heeeje nu e ja tillbaka....
fortfarande ingen bulle i ugnen men mensen slutade vara elak efter dom två gångerna... (det va då jag hängde i gamla tråden) å sexlivet kar kommit igång på riktigt igen *klappi*
satt presis å tänkte å då slog det mig. jag bör ha ÄL när vi gifter oss TÄNK om kroppen sköter sig