Barnkarusellen 2
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Hej alla barnkarusellsåkare!
Hoppas att ni ursäktar min dåliga fantasi när det gäller nytt trådnamn, men min fantasi går just nu åt till att namnge de små!
Välkomna alla gamla och nya anhängare!
Det jag har märkt underlättar en läggning är att hålla ung samma tid varje kväll, det verkar vara viktigare än själva innehållet i rutinen. Antagligen blir kroppen inställd på att somna den tiden (det rådet ges ju till vuxna med sömnproblem).
koko: behöver man verkligen "öva" dem på det enl Bvc? Jag försökte öva vändning med Moa men det gav ingenting. Hon vänder sig fortfarande sällan trots att hon gör allt möjligt annat. Det komemr nog naturligt el så skippar Conny det - han kanske gillar att "köra åt höger"
Frejis: hoppas att det gått bra! *orolig*
Cicci: jag tycker du ska försöka hitta ett annat jobb så småningom när du vill jobba igen - förstår att du får ångest när du går dit. Så illa som de behandlat dig! Nä, du är för bra för dem...
Hej ingenjörsbruden, smickrare där Var det inte from v12? Innan dess är det väl gulkroppen som ger näringen?
Shit, var är Frejis? Börjar bli något orolig.
Jag skickade precis ett sms till frejis, får se om hon svarar!
muggles - Nä, jag tror det kommer när det kommer, OM det kommer alls. Hon menade nog mer att försöka utmana honom. Tror jag.
ingenjörsbruden - Det kan variera från v9-v12 har jag för mig, och sker nog inte över en natt. Men det var ett år sedan jag undersökte detta (då jag blev sjuk i v9), så jag minns inte riktigt...
Men var i hela friden är Frejis!!!! Är det ingen som har ett mobilnummer som kan smsa? Jag har bara en mailadress men det lär väl inte hjälpa! Jag är så nervös så jag vet inte vart jag ska ta vägen, var ääääär hon! Nu ska vi ut och åka igen också så nu kan jag inte gå in här på ett par timmar.
Koko, jag vet, guld är heelt ute, det var på håret att vi fick tag på allt vi skulle ha, vissa saker var utgående varor osv men det ordnade sig! Det enda är duschen och kranen till badkaret som var så lång leveranstid på att de får komma och byta när det väl kommit!!!
oms - Vill bara säga hej! Låter de mer slipade mammorna komma med nattningstipsen.
AM - Hej till dig också, har börjat läsa din blogg och tycker du har ett fantastiskt språkbruk (utöver att du skriver om roliga saker)!
Hej tjejer
allt är bra här förutom internetuppkopplingen som är nere. Jag har dock hittat en dator på jobbet att skriva på, hoppas att det här fungerar.
Fick ett fyrcelligt embryo som har fått ett högsta betyg. 5 av de 7 äggen har blivit befruktade och delat sig, ingenting går nog att frysa. De kommer dock att fortsätta odla på äggen för att se om det kanske kan gå, i så fall får vi ett brev hem om det nästa vecka.
Hinner inte skriva så mycket mer - måste rusa vidare. Hoppas att jag kan skriva mer hemifrån på kvällen, om nätanslutningen vill samarbeta med mig. *arg*
En sista fråga dock - Lappis, det är nog snart testdags för dig eller hur? Vi ligger ju exakt en vecka ifrån varandra.
Håller tummarna!
hurra freijs!!!! nu håller jag alla tår och tummar! stor grattiskram!