Same same but different
Här fortsätter vi att ventilera vårt stora intresse RESOR samt annat som gör livet trevligt.
Här fortsätter vi att ventilera vårt stora intresse RESOR samt annat som gör livet trevligt.
O nu har mitt vin kommit!!!
Passar toppenbra med mezzen ni tycks ha fått i Jordanien dessutom!
Shit, ringde nu för att boka Jöns Andersgården i augusti och de har endast ett rum utan dusch/toalett ... gå bort! Typiskt, jag som äntligen hade bestämt mig. Ringde sedan Åkerblad och de har inga vanliga dubbelrum kvar utan antingen minsvit med bubbel (dyrt) eller en kammare som enligt killen ska vara en något smalare säng och ett något mindre rum. Jahhhaaa, hur många centimeter är "något"? Nu sitter jag här och vet inte hur jag ska göra. Kanske lägga ned Dalarna och hitta på något helt annat?
NAAÄÄEEE vad trist, Lappis!!!!
nenne - vad tror du om att boka "kammaren" på Åkerblads?
www.akerblads.se/sa/node.asp
Attans vad Dalarna är poppis! Bokade även rum på Söderköpings Brunn i juli och det var inga som helst problem men Dalarna i början av augusti....jisses, måste vara överbefolkat!
ja, herregud vi är ju det svenskaste svenska sommarparadiset! apropå kammaren, det fick ju plats en hel säng så sååå litet kan det ju inte vara.
Å sen ska ni väl mest vara ute och flanera eller sitta och äta gott. Boka!
Det är nog en dubbelsäng typ 140 (mindre än i det vanliga dubbelrummet) och så där. Tror jag bokar och sen frågar om jag får byta upp oss om någon avbokar.
ja, det kanske blir mycket att både få trängas i sängen och sen ute på byn bland alla blåhåriga tanter och fjällrävenklädda tyskar. Jag har en stuga ni kan få låna annars? 6 km från Carl-Larssongården. Fågelvägen. utedass och smal säng men förhoppnigsvis folktomt om inte svärfar är där (då sjunker det genast från ***** till *+)
Men där finns ingen restaurang
Men om jag frågar kanske gubben sätter på en sats kiwivin!