Same same but different
Här fortsätter vi att ventilera vårt stora intresse RESOR samt annat som gör livet trevligt.
Här fortsätter vi att ventilera vårt stora intresse RESOR samt annat som gör livet trevligt.
Nej åk till Tällberg och hotell Åkerblads. Jätte vackert i Tällberg, nära till Rättvik och Dalhalla.
Har Åkerblad som en av favoriterna också då jag fått höra gott om dem av min kollega som varit där.
Hittade denna länk med vackra bilder från Jöns Andersgården.
jordgubbarmedmjolk.blogspot.com/2008/03/jns-andersgrden.html
Jöns Anders e oxå fint. Om du såg på Bonde söker fru så var det där Susanne var med Ulf.
Men jag e från Rättvik och blir kanske lite hemmablind. Älskar iallafall Tällberg hi hi.
Vilket ställe är mysigast och har bäst mat + vin? Det är vad som är viktigt för en trevlig helg för mig och maken.
Åkerblads. Jöns tycker jag verkar lite religöst. Inget fel i det men Åkerblads för min del.
pssst originalrosen, länken som jag visade Lapinette var årets program
Om nån mer än jag är intresserad så har DN nu lagt ut en klimatkalkylator med kompensationsmöjligheter (inte utsläppsrätter utan projekt).
www.climatecare.org/dagens
Det har pratats en hel del om tåg här och jag kan tipsa om en sida med absurt mycket information www.seat61.com/.
Vilken hjälte som har sammanställt allt detta!
Ja, den är bra! Jag har lyckats beställa tågbiljetter i Egypten via den sidan - o lyckats! Allt funkade!
Hur kunde jag glömma bort denna länk?
www.petithotel.se/