Same same but different
Här fortsätter vi att ventilera vårt stora intresse RESOR samt annat som gör livet trevligt.
Här fortsätter vi att ventilera vårt stora intresse RESOR samt annat som gör livet trevligt.
Lappis, öppen spis har man förhoppningsvis inte så stor nytta av under juli/augusti, jag skulle köra på avsmakningsmenyn!
Nenne, jag är sjuuuuuuuukt avundsjuk på er New York-resa! Ni har en fantastisk resa att se fram emot!
Telis - man vet aldrig...jag menar i fjol hade man nog uppskattat öppen spis på rummet. Nej, tror också jag går på magkänslan dvs maten.
Hur går det med er tågluff, hittat hotell i Prag?
Hej!
Brukar smygkolla i tråden eftersom ni har så bra resetips!
Såg att Nenne skrev om Lofoten, jag vill jättegärna ha tips om Narvik & Lofoten!! Ska dit i augusti nämligen... Så Nenne (eller ngn annan) om ni har några tips på ställen att bo på, vilken ort på Lofoten som är mysigast och liknande så är jag mycket tacksam!
I NY går jag alltid på Whitney www.whitney.org/ jättebra museum tycker jag!
The Meatpacking District är supercoolt med riktigt high-end shopping. Supertrendigt!
Oj här var det många bekanta "ansikten"
Åker till Riga över valborg, någon som har varit där? Har hittat några få minimala reseguider på nätet men de bästa tipsen på mat, drinkar och shopping mm får man ju oftast av andra som varit där.
Nu ska jag läsa hela tråden
Hej förhoppnignsvis. Skall du till Riga? Nyfiken på alla tips eftersom vi planerer en resa med vänninorna i höst
fru AM skrev 2008-04-09 13:46:22 följande:
fru AM - jag har varit i Krotatien. Maken fick en charterresa dit i 30-års present. Rådfrågade då min halvkroatiska väninna om råd. Hon spenderar varje sommar därnere och älskar öarna. Så vi åkte till Bol på ön Brac och bodde på ett hotell som låg direkt vid hamnen. Vandrade sedan ut till den vackra stranden Slatnirat (stavar säkert helt fel) och gjorde lite utflykter. En dag hyrde vi bil och åkte runt ön och en dag tog vi båt över till Hvar som jag också kan rekommendera. Hvar stad var supermysigt!
AM - någon ruin såg vi dessvärre inte!