Same same but different
Här fortsätter vi att ventilera vårt stora intresse RESOR samt annat som gör livet trevligt.
Här fortsätter vi att ventilera vårt stora intresse RESOR samt annat som gör livet trevligt.
ja, jag har sneglat länge där *busigt* men vill ju inte komma in och störa.
Samma här
ska vi göra en gemensam entré, stöka till lite och sen lämna den i total förvirring och kaos?!?!?
Telis (igen) vad kostade det där tågpasset? Jag hittar inte sidan du skrev det på...
Telis (igen) vad kostade det där tågpasset? Jag hittar inte sidan du skrev det på...
Nenne, tio resdagar under en period av 22 dagar kostar 3400. Sen tillkommer det extratillägg för nattåg, platsbiljetter och sånt.
San Fransisco - underbart helt enkelt. Maten och alla backarna. Missade Alcatraz för det var 4 dagars väntetid på biljetterna! Skulle ha bokat dem redan samma dag vi kom för att hinna med men maken och jag brukar trösta oss med att "nu måste vi ju åka tillbaka". Attans också! *asgarvar*
Men då!
OK, jag erkänner: Jag har Sydafrika som nummer 1 och norra Italien som nummer 2. Känner mig som en attans härmapa. Tjejer, vi borde anordna en egen resa till Sydafrika och bara tjoffa runt till alla härliga vingårdar, restauranger och hotell.
Men Rosen, har du tagit bort Fairview-bilden?!
På tal om norra Italien, har du varit i Verona & vid Gardasjön med? Vi ska ju dit i sommar. Några tips? Läste en artikel i senaste RES idag, om Modena. Blev sååå sugen på att åka dit i sommar & shoppa lite schysst balsamvinäger
Apropos härmapa - det är nog JAG som är det i så fall! Det var ju tex du som tipsade om Provsmakning i Sydafrika-boken