• Vidalila

För oss som ska gå in med pappa eller likn.

Hej brudar!

För ett tag sedan startade jag en tråd där vi som ska gå in med vår pappa, eller någon annan som har samma roll. Det verkar som att den behövs på nytt.

Samma policy gäller som innan, här ska vi ha en trevlig ton, utan påhopp. Syftet är inte vi ska behöva försvara oss eller diskutera för och emot brudöverlämning, utan syftet är att utbyta ideer, diskutera och ha trevligt. Ni som vill göra motsatsen kan välja tusentals andra trådar. Den här tråden är för oss som väljer detta upplägg och vi ber att ni som inte håller med respekterar detta.

Välkomna!

• Svar på tråden För oss som ska gå in med pappa eller likn.
  • vilja76
    Vidalila skrev 2008-04-04 12:15:11 följande:
    Halloj tjejer!
    Hej hej
  • Kärlek ger näring åt själen

Jelly vidalila

• hannapanna2008

Jag ska oxå gå in med min pappa!

• stenbruden

Ja min familj är så splittrad så jag har knappt koll längre på vilka jag delar gener med
    Vid honören kommer det nog att sitta en person av dem och det är min "blods" mamma..
    Huvudsaken är ju att man har kärleken och finns där för varandra

Stenbruden:Precis det är ju det. Menar oavsett om det är blodsband eller ej så är huvudsaken den att personen ifråga känns rätt att gå med en fram
    [/citat]

Jag räknar ju med att det är JAG som kan stötta mig mot honom och inte tvärtom, hahaha men vi får väl se

Stenbruden:
    Oj okej. Min blodspappa kommer att sitta vid honnörsbordet ihop med hans nya.

haha okej Jag har en känsla av att jag och min pappa kommer att stödja oss på varandra *S* vet inte hur tusan jag ska klarar av det men på ngot sätt så ska det gå
    Vi har turen att bara ha ett litet bröllop så det är inte sååå många som lär se om det blir fel *S*

• Vidalila

Hur har det gått med er planering? Har ni frågat era pappor än ;)

• stenbruden

Jajamensan han är tillfrågad. Han var på middag här igår och vi pratade lite mer om det. Han sa att han inte alls är nervös men ville samtidigt att vi skulle öva lite påplats och undrade massa saker Han är iof inte nervig av sig men jag tror att han tycker att detta är stort.. Att få gå med mig på den stora dagen, kul och sött

Min pappa sa det själv så jag slapp att fråga
    Han är inte nervös mer än att han ska hålla tal det är det enda han våndas över *skrattar*

• Vidalila

Vad undrade han? Min pappa har inte sagt ett ord om det sen jag frågade honom... Men så är han , han kommer att komma samma dag :)

Svar på tråden För oss som ska gå in med pappa eller likn.