• Vidalila

För oss som ska gå in med pappa eller likn.

Hej brudar!

För ett tag sedan startade jag en tråd där vi som ska gå in med vår pappa, eller någon annan som har samma roll. Det verkar som att den behövs på nytt.

Samma policy gäller som innan, här ska vi ha en trevlig ton, utan påhopp. Syftet är inte vi ska behöva försvara oss eller diskutera för och emot brudöverlämning, utan syftet är att utbyta ideer, diskutera och ha trevligt. Ni som vill göra motsatsen kan välja tusentals andra trådar. Den här tråden är för oss som väljer detta upplägg och vi ber att ni som inte håller med respekterar detta.

Välkomna!

• Svar på tråden För oss som ska gå in med pappa eller likn.
  • johannesson

vidalila och kärlek ger näring åt själen...jag känner precis som ni det är ju oftast mamman man är närmast och för mig finns det inget finaresätt att visa min pappa hur betydelsefull han är...

• Januari2009

Jag skulle vilja att min pappa gick fram med mej för han betyder mycket för mig, det är ju pappa liksom..
    Min sambo vill hellre att vi går fram tillsammans, vet inte riktigt hur vi ska lösa det?!

• luddesbrud
    Januari2009 skrev 2008-04-07 18:18:56 följande:
    javascript: quote('message_2833722', 'Januari2009', '2008-04-07 18:18:56')
    Citera inlägget
    Jag skulle vilja att min pappa gick fram med mej för han betyder mycket för mig, det är ju pappa liksom.. Min sambo vill hellre att vi går fram tillsammans, vet inte riktigt hur vi ska lösa det?!
    Du kan ju ha din pappa att föra dig halva vägen och ha din blivande man möta er där... Halva var.. 8)..
  • stenbruden

Ja precis, då får ni ju in båda delarna! Kolla med m2b vad han tycker om den ideen..

• helenekl

Jag har varit gift i snart två år men när jag gifte mig så gick min bonuspappa in med mig
    Vilken mäktig känsla det var när jag såg min blivande man stå där framme och se mig för första gången (som brud) och för mig att se honom som brudgum! Jag lovar att mina knän har aldrig skakat så mkt, jag hade fjärilar i hela magen o jag var på väg att gråta hela vägen fram---- så full av kärlek var jag
    Väl framme hos maken så kände jag "här hör jag hemma"

• Januari2009

Vad glasklart det blir när man får hjälp!! Det hade jag inte ens funderat på, tror nog att min m2b kan tänka sig det!

• stenbruden

Va uuuunderbart det låter Måste ha vart magiskt att se varandra hela vägen.. Nu längar jag ännu mer! Bara 2 månader kvar

SingForLife skrev 2008-04-07 18:27:40 följande:
    Jag har varit gift i snart två år men när jag gifte mig så gick min bonuspappa in med mig Vilken mäktig känsla det var när jag såg min blivande man stå där framme och se mig för första gången (som brud) och för mig att se honom som brudgum! Jag lovar att mina knän har aldrig skakat så mkt, jag hade fjärilar i hela magen o jag var på väg att gråta hela vägen fram---- så full av kärlek var jag Väl framme hos maken så kände jag "här hör jag hemma"
  • helenekl

Ja det var precis så magiskt *drömmer mig tillbaka* Jag önskar er all lycka!

• Vidalila
    luddesbrud skrev 2008-04-07 18:22:52 följande:
    Du kan ju ha din pappa att föra dig halva vägen och ha din blivande man möta er där... Halva var.. 8)..
    Så tänkte jag coskå att du kunde göra!!
Svar på tråden För oss som ska gå in med pappa eller likn.