• Vidalila

För oss som ska gå in med pappa eller likn.

Hej brudar!

För ett tag sedan startade jag en tråd där vi som ska gå in med vår pappa, eller någon annan som har samma roll. Det verkar som att den behövs på nytt.

Samma policy gäller som innan, här ska vi ha en trevlig ton, utan påhopp. Syftet är inte vi ska behöva försvara oss eller diskutera för och emot brudöverlämning, utan syftet är att utbyta ideer, diskutera och ha trevligt. Ni som vill göra motsatsen kan välja tusentals andra trådar. Den här tråden är för oss som väljer detta upplägg och vi ber att ni som inte håller med respekterar detta.

Välkomna!

• Svar på tråden För oss som ska gå in med pappa eller likn.
  • Vidalila

Om du menar mig, nej han är redan där och fixar cermoniplatsen!

stenbruden skrev 2008-04-03 16:22:45 följande:
    Ok.. då åker ni ihop antar jag..
  • emeliek45

japp...undrar var/hur jag ska hålla brudbuketten ??

• Vidalila

runt halsen :)

nej men den håller man väl på höger sida nere vid höften. Eller är det vänster?

det finns ju dom som är som en boll, som hänger i snöre :)

• Vidalila

Hur ska ni andra göra? ses ni innan?

• emeliek45

tärnornas kommer att ha bollar hängande så jag vill ha en vanlig, men man håller väl armkrok? isf är det inget problem..

• stenbruden

Emelie - se till bara att gången är bred nog Ja går ni armkrok så kan du hålla buketten ändå ju.

Vidalila - ja det var dig jag menade med transport alltså..
    Vi ses inte förräns vid VF

• vilja76

Jag ska gå in med min pappa Har inte ens tänkt på allt det där runt omkring än så den här tråden behöver jag nog

• stenbruden

Näää nu MÅSTE jag slita mig och åka

Kul att du startade en ny tråd Vidalila!! Ses en annan dag.

• Vidalila

ja det är lite klurigt!

vilja76 skrev 2008-04-03 16:30:13 följande:
    Jag ska gå in med min pappa Har inte ens tänkt på allt det där runt omkring än så den här tråden behöver jag nog
Svar på tråden För oss som ska gå in med pappa eller likn.