• 2008-08-09

Bebis efter bröllopet!?

Fler än vi som ska försöka bli gravia efter bröllopet?
    Tänkte att alla vi som längtar efter bebis kunde babbla av oss lite här!

Jag och min blivande gifter oss som mitt nick säger, i augsti, och sedan vill vi verkligen försöka bli gravida, så som vi har längtat!
    Om sanningen ska fram kommer vi att smygstarta redan månaden innan bröllopet, det är ju väldigt sällan det tar sig på försök 1 iaf så.

Finns säkert fler som längtar som galningar nu! Låt höra brudar!

• Svar på tråden Bebis efter bröllopet!?
  • Lavendelblomma

Aha! :)
    att jag inte förstod det...

2008-08-09 skrev 2008-02-10 20:25:59 följande:

ägglossning
  • 2008-08-09

Är det någon av er som har fått övriga problem efter att ha avslutat p-pillren?? typ FINNAR?!
    Jag har nästan aldrig haft finnar i hela mitt liv, och det är inte överdrivet nu heller...MEN då man inte är van så blir man ju irriterad på minsta lilla..
    Är det någon som har tips på vad jag kan göra? Det är främst i pannan och på hakan, och på ryggen också.

• ElinJonas

Vart ska man vända sig......allra först när man ska söka hjälp?? känns som det är något fel....men om det är på min eller killen vet man ju inte.

• Maciebrud

Jasså det är DÄRFÖR!! Har likadant. Skumt - hoppas de försvinner i sommar.

2008-08-09 skrev 2008-02-10 20:31:06 följande:

Är det någon av er som har fått övriga problem efter att ha avslutat p-pillren?? typ FINNAR?!Jag har nästan aldrig haft finnar i hela mitt liv, och det är inte överdrivet nu heller...MEN då man inte är van så blir man ju irriterad på minsta lilla..Är det någon som har tips på vad jag kan göra? Det är främst i pannan och på hakan, och på ryggen också.
  • MissNiss

Kommer nog sluta med p-piller efter bröllopet efter 11års ätande...

• MrsFellerA

Hej!

Här är en till. Vi planerar att sätta igång efter att vi gifter oss om lite sisådär 5 veckor. Slutade med p-piller för ett år sedan och det tog väl ungefär ett halvår innan mensen blev stabil.

• Bellanote

elinjonas vänd er till gynekologen där kan de allt

2008-02-09 jag har finnar till tusen sen efter jag slutade med p-piller hatar det.. ansiktet och ryggen och även brösten.. usch. men solar jag mycket så blir det mindre.

• Sofia08

Åh, vilken rolig tråd!!! Här vill jag vara med. Vi ska också börja direkt efter bröllopet. Gifter oss 28 Juni och sen hoppas vi att det blir en bebis! Jag har ett myom (en muskelknut) på min ena äggledare och det kan försvåra för mig att bli gravid, så det är bara att hålla tummarna att det inte tar alltför lång tid för oss!!

Vi tänker åka på bröllopsresa till vintern och skulle jag vara gravid då så gör det faktiskt ingenting. Som någon skrev tidigare så väger ju faktiskt en bebis tyngre än goda exotiska drinkar

• Blivande fru pettersson

Hjälp, jag hoppas att jag slipper finnarna! Alla hormoner hinner ju inte ur kroppen innan 6 juni är jag rädd.

Förlåt, men har er sexlust ökat sedan ni slutade med p-piller?

• 2008-08-09
    Bellanote skrev 2008-02-10 20:46:14 följande:
    2008-02-09 jag har finnar till tusen sen efter jag slutade med p-piller hatar det.. ansiktet och ryggen och även brösten.. usch. men solar jag mycket så blir det mindre.
    Solarium eller utomhus? Eller det kanske inte spelar någon roll. Ska sola solarium innan bröllopet, så hoppas att det funkar på mig med!!
Svar på tråden Bebis efter bröllopet!?