• 2008-08-09

Bebis efter bröllopet!?

Fler än vi som ska försöka bli gravia efter bröllopet?
    Tänkte att alla vi som längtar efter bebis kunde babbla av oss lite här!

Jag och min blivande gifter oss som mitt nick säger, i augsti, och sedan vill vi verkligen försöka bli gravida, så som vi har längtat!
    Om sanningen ska fram kommer vi att smygstarta redan månaden innan bröllopet, det är ju väldigt sällan det tar sig på försök 1 iaf så.

Finns säkert fler som längtar som galningar nu! Låt höra brudar!

• Svar på tråden Bebis efter bröllopet!?
  • förväntansfullbrud

Lägg en blöt sval handduk på magen så det inte börjar koka hos bebben. Jag va i thailand när jag va med barn och det gick alldeles utmäskt. Tråkigt att jag missa alla exotiska drinkar bara... Men det tänkte jag ta igen när vi åker på bröllopsresa och då får det underbara innehållet i magen följa med.
    Ni som längtar efter bebis har nåt underbart att se fram emot, det är det mest fantastiska och häftiga jag varit med om!

• Silva79

Jag gifter mig den 5 Juni och ska sluta använda p-ring efter den helgen. Vill inte få mens under vår bröllopsspaweekend.

• 2008-08-09
    gusjma skrev 2008-02-10 19:50:14 följande:
    Är inte det hr att jinxa det lite väl mycket...
    Vad menar du?
  • matteve

JAG VILL HA BEBBE!!

Men... vi ska vänta. Vi har haft långdistansförhållande (USA-Sverige) i två års tid, så vi behöver nog några år på tu man hand, så livet tillsammans får börja ordentligt! Men efter det vill vi ha ett helt fotbollslag.. och ett hejarklackslag.. och domare.. och åskådare.. å..

Well, well, får väl skaffa hund så länge!

• 2008-08-09

Alltså en skitdum fråga, men hur vet man att man inte har ÄL om man har mens? Har ni gjort sådana där test då eller?
    Jag har i alla år kunnat känna på dagen då jag har ÄL och känner det fortfarande, så jag hoppas att jag har det!

• Bellanote

matteve du kan få låna en katt så läne om du vill och jo om sanningen ska fram så har jag nog en hund till övers med

• Maciebrud
    matteve skrev 2008-02-10 20:06:24 följande:
    JAG VILL HA BEBBE!!Men... vi ska vänta. Vi har haft långdistansförhållande (USA-Sverige) i två års tid, så vi behöver nog några år på tu man hand, så livet tillsammans får börja ordentligt! Men efter det vill vi ha ett helt fotbollslag.. och ett hejarklackslag.. och domare.. och åskådare.. å.. Well, well, får väl skaffa hund så länge!
    Hehe vi har 7 hundar, 2 katter...bara tidsfördriv:D
  • Maciebrud

Jag har oxå alltid kännt ÄL men inte nu + att jag testat med såna där stickor.Jag slutade med p-piller i höstas och det har fortfarande inte hänt nåt så.

• matteve

hahaha.. jag kommer bli känd som "the crazy catlady!"

Bring em' on!

• ElinJonas

jag undrar med

2008-08-09 skrev 2008-02-10 20:07:07 följande:

Alltså en skitdum fråga, men hur vet man att man inte har ÄL om man har mens? Har ni gjort sådana där test då eller?Jag har i alla år kunnat känna på dagen då jag har ÄL och känner det fortfarande, så jag hoppas att jag har det!
Svar på tråden Bebis efter bröllopet!?