Viktväktarna, fler?
Jag har börjat på VV, någon mer? Skoj att byta recept, peppa m.m.
Jag har börjat på VV, någon mer? Skoj att byta recept, peppa m.m.
FruFA; mums!
Ja jag hittade det på nätet...
Helena Johansson skrev 2008-03-07 17:33:00 följande:
Jag ska göra fisk ikväll, har köpt sej.
Är det någon som har nåt bra recept? Känner att all min inspiration är som bortblåst!
jag gillar fisk i folie.
brukar köpa delikatesspotatis. tärna i mindre bitar och lägga i botten. sedan lite salt och peppar. lägger sedan på fisken som är kryddad med citron, salt och peppar. på fisken är det gott att lägga purjo och tomater. avsluta med typ 1 del vatten och en liten stänk smör. vill man lyxa till det kan man lägga på räkor innan man servera. även en klick cream fraich kan läggas på.
super gott.
i stället för folie kan man använda en stekpåse. där fär man bara tänka på att inte ha för högt gradantal. men det står på
oj oj , imorgon börjar jag igen, nu är det ord & inga visor
Hejja mig!!! Köpte min brudklänning idag- det värsta var att ag trivdes i den HA HA, men jag ska ha den som motivation ändå, för den ska banne mig sys in!!!!
Åå, va kul att du hittat en klänning! Yes, nu tar vi nya tag! Jag har precis kommit hem från gymmet Nu SKA det sista bort!!!
16 aug skrev 2008-03-10 21:12:41 följande:
ååhh duktig du är!!!! Jag ska skriva en lista på mat nu..
Bra där. Sånt underlättar! Dela gärna med dig om du kommer på nåt smaskigt recept.
jaa säg vad du vill ha så ska jag fixa
YES! Idag har jag varit och vägt mig. 1,4 kg har lämnat min kropp den här veckan!!! I´m back!
Provade klänningen idag och den var inte för liten längre. Däremot var den för STOR över bysten..... Hmm... Kan man inte få bestämma själv vart kilona ska försvinna?!
Hmm, jag har massor med kyckling i frysen. Nåt sånt kanske.
16 aug skrev 2008-03-10 21:52:10 följande: